Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook veel soep en taart gegeten?wij hebben dat van de ikea, eenvoudig maar ze hebben er toch genoeg eten mee gemaakt

Wij hebben deze, ziet er wel mooi uit en is degelijk.Voor de aanstaande 2e verjaardag zullen we waarschijnlijk een keukentje vragen. Wat zijn jullie aanraders? Aangezien het cadeau van de grootouders is boeit de prijs niet echt
Edit na reply van anders.: liefst hout.
Wij hebben dezelfde, past mooi in de *aesthetic* van men vrouw en de dochter amuseert zich ermee.. win-win-situatieWij hebben deze, ziet er wel mooi uit en is degelijk.
Idem. Doet nu al 6 jaar dienst en ziet er nog goed uit.wij hebben dat van de ikea, eenvoudig maar ze hebben er toch genoeg eten mee gemaakt
We hebben thuis een rode van Ikea. Die vind je ook makkelijk tweedehands en er zijn online tips genoeg als je het wilt verven en aanpassen aan je smaak.Voor de aanstaande 2e verjaardag zullen we waarschijnlijk een keukentje vragen. Wat zijn jullie aanraders? Aangezien het cadeau van de grootouders is boeit de prijs niet echt
Edit na reply van anders.: liefst hout.
Hier ook, 2dehands zelfs nog gekocht. Heeft al uren spelplezier opgeleverd.wij hebben dat van de ikea, eenvoudig maar ze hebben er toch genoeg eten mee gemaakt

Bwa, valt toch goed mee? Trek het je niet aan./stroefmomentje![]()
Idem dito van onze dochter. Ook op naar het tweede!Vakantie! En rapport van de oudste, eerste leerjaar achter de rug.
Echt mega fier op. Lees niveau zit al op E4/M4, da's tweede leerjaar. Rekenen kreeg ze extra stof die ze zelf moest verwerken, ook zonder problemen gedaan. Niks dan lof dus en heel fiere ouders.
/stroefmomentje![]()

Ik dacht dat we dat ondertussen al vastgesteld hadden ?Naar een feestje van de familie van mijn vriend geweest vandaag. Wouden ze ons 9 maanden oude zoontje tiramisu en chocomousse geven achter mijn rug. Blijkbaar ben ik een te strenge mama omdat ik dat absoluut niet wil.![]()

Voor eentje van 9 maand vind ik dat toch ook rijkelijk veel te vroeg. De onze eet dat ook nog niet, en die is bijna 2,5.Naar een feestje van de familie van mijn vriend geweest vandaag. Wouden ze ons 9 maanden oude zoontje tiramisu en chocomousse geven achter mijn rug. Blijkbaar ben ik een te strenge mama omdat ik dat absoluut niet wil.![]()