Sneakytje
Active member
Wij hebben ook een behandelingstraject moeten volgen en als je dan zwanger bent blijft die angst er jammergenoeg toch altijd inzitten. Vertrouw de dokters, als die er een goed oog in hebben zal dat wel zo zijn. Ik was ook altijd ongeduldig naar de volgende controle, vooral om te horen of alles dus nog wel goed gaat.Hey mede-leden,
Ik heb een vraagje. Ik heb vorige week het blije nieuws vernomen dat ik vader ga worden. mijn vriendin had bij de eerste bloedtest een hcg waarde van 1200 +. Ik neem aan dat dit een goede hcg waarde is, volgens de gynaecoloog toch, maar we hebben pas onze volgende afspraak op 5 augustus. Mijn vraag is, ik ben nogal redelijk ongeduldig en we hebben al een enorm traject afgelegd (ivf en icsi), maar moet ik mij nog zorgen maken over dat het mis gaat lopen of niet meteen?
We zijn er al bijna zes jaar mee bezig.
Bij mij was het zo, eerst uitkijken naar die 12 weken controle, wantja dan is de kans dat er iets foutloopt al een stuk kleiner. Maar dan was het toch nog tot de 20 weken echo waar ze alle organen enzo bekijken. Maar dan was het nog niet geruststellend genoeg, want pas op 24 weken (dacht ik toch) is het levensvatbaar. Maar dat is dan ook met veel gemaar en als. En zo ging dat door tot het einde bijna. Ik vrees dat dat het gevolg is van een lang traject, als het dan eindelijk gelukt is, ga je er maar echt in vertrouwen als het bijna zover is.

. Dat was het eerste wat de vroedvrouw mij op het hart drukte.