Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu zijn ze nog mals en sappigMega Mindy-pak gekocht in Dreamland. Dochter fladdert daar de hele tijd vrolijk mee in het rond. Ze zijn toch soms om op te eten.

Niks gezegd, de nachtmerries zijn terugOh jawel ze, elke nacht als je er bij moet gaan liggen.

Inslapen gaat (gelukkig) vlot nu, maar nog steeds quasi elke nacht dat 1 van ons er bij moet kruipen.Hoe is het eigenlijk bij jullie op dat vlak?
Ik moest er onlangs nog aan denken, hier zitten we te midden een slaapregressie denk ik![]()

We zijn dit weekend, bij de huisartsenwachtpost geweest, en ik schrok ook écht van de drukte daar. Het blijft wat onder de radar in de media, maar er is momenteel een serieuze golf van virale infecties op de luchtwegen aan de gang.Enorm veel infecties in de apotheek, vooral luchtwegen. Ik moet al wat jaren teruggaan om het zo intens gezien te hebben. Take care!
Vriendin van me werkt in een ziekenhuis en ze zei laatst ook dat ze zich niet kan herinneren wanneer ze zoveel patiënten had met luchtweginfecties.Enorm veel infecties in de apotheek, vooral luchtwegen. Ik moet al wat jaren teruggaan om het zo intens gezien te hebben. Take care!
. We moeten dus een heel planning uitwerken om dat langverwachte wondertje te ontmoeten. Absoluut alle begrip voor ze, maar vind het wat jammer dat heel die golf aan infecties ons eigen kraamweken al dermate verstoord heeft (opname met RSV met oudjaar - al onze eigen kraambezoeken liggen al weken stil uit persoonlijke voorzorg - we komen amper buiten met de baby) en nu mag ze haar nichtje niet bezoeken. Doe mij volgende keer maar een zomerbaby hoor, je voelt je meer gerust als je buiten op uw terras bezoek kan ontvangen, je gaat waarschijnlijk makkelijker zelf naar buiten komen en er zijn meer mensen eveneens thuis met verlof. Al plan je zoiets natuurlijk niet makkelijk
.
. S’avonds een groter laatste flesje en ze haalt vlot een blokje van 7u.IMO is iemand in het ziekehuis bezoeken na te bevallen toch voor niemand aangenaam. Natuurlijk is het risico er thuis ook nog.Ziekenhuizen nemen steeds meer maatregelen tegen de golf aan infecties. Mijn metekindje wordt vrijdag geboren, bezoek kan enkel met mondmasker, max 2 personen en ons dochtertje mag niet mee op kraambezoek. We moeten dus een heel planning uitwerken om dat langverwachte wondertje te ontmoeten. Absoluut alle begrip voor ze, maar vind het wat jammer dat heel die golf aan infecties ons eigen kraamweken al dermate verstoord heeft (opname met RSV met oudjaar - al onze eigen kraambezoeken liggen al weken stil uit persoonlijke voorzorg - we komen amper buiten met de baby) en nu mag ze haar nichtje niet bezoeken. Doe mij volgende keer maar een zomerbaby hoor, je voelt je meer gerust als je buiten op uw terras bezoek kan ontvangen, je gaat waarschijnlijk makkelijker zelf naar buiten komen en er zijn meer mensen eveneens thuis met verlof. Al plan je zoiets natuurlijk niet makkelijk
.
Ze slaapt intussen wel steeds beter door. S’avonds een groter laatste flesje en ze haalt vlot een blokje van 7u.
Hier na COVID maar ook geen bezoek gehad, iedereen heeft mooi gewacht tot we thuis waren.Onze jongste is geboren tijdens Corona. Niemand mocht op bezoek komen, alleen zijn broertje.
Ik kan eerlijk gezegd niet zeggen dat ik het erg vond, integendeel.![]()
Wel uw dichte familie eh. Wij hebben in het ziekenhuis enkel de grootouders en meter/tante gezien. Die kwamen ook al eens meer dan 1 keer. We vonden dat wel een leuk intermezzo op die 8m2. De dichte familie had ook bewust verlof genomen omdat een geplande bevalling was. Nu is het opnieuw gepland en heeft opnieuw de dichte familie verlof genomen.IMO is iemand in het ziekehuis bezoeken na te bevallen toch voor niemand aangenaam. Natuurlijk is het risico er thuis ook nog.
Hier na COVID maar ook geen bezoek gehad, iedereen heeft mooi gewacht tot we thuis waren.
.
.Goh, tegenwoordig werken ze je toch liefst na 2-3 dagen buiten, dus ik zie echt niet wat er zo dringend aan is en waarom iedereen niet even kan wachten. Nu goed, hier hebben we ook amper familie, maar dat verandert onze mening niet echt. Familie en vrienden kwamen vanaf we thuis waren en dat was toch echt veel aangenamer voor mijn (compleet uitgeputte) vrouw hoor.Wel uw dichte familie eh. Wij hebben in het ziekenhuis enkel de grootouders en meter/tante gezien. Die kwamen ook al eens meer dan 1 keer. We vonden dat wel een leuk intermezzo op die 8m2. De dichte familie had ook bewust verlof genomen omdat een geplande bevalling was. Nu is het opnieuw gepland en heeft opnieuw de dichte familie verlof genomen.
Ik ga natuurlijk wel eens ze thuis zijn vaker kunnen langsgaan omdat ik zelf nog in bevallingsrust ben.
Ons eigen bezoeken liggen nog steeds stil. Ons netwerk heeft grotendeels klein kinderen op school of kinderopvang, dat risico lijkt ons nu nog steeds te groot. Het zal eerder voor de geplande babyborrel in de lente zijn.
In 2016 (ja, en ik weet dat nog) zei mijn huisarts net hetzelfde. Ik heb toen 10 dagen in de zetel doorgebracht, soms met 39 °C koorts. Griep is een serieus virus uiteindelijk, daar sterven jaarlijks mensen aan.Hier de griep in huis sinds donderdag. De kinderen zijn er nu eindelijk aan het doorgeraken, en de mama is van vandaag ook beter.
Ikzelf ben sinds zaterdag geveld en het wordt er niet beter op. Nog nooit van men leven zo ziek geweest. Dokter gaf ook aan dat het erg is nu, en waar je er andere jaren op 2-3 dagen vanaf was is het nu 5-7 dagen.
Je gaat heel blij zijn als deze nieuwe fase voorbij is.Hier lijkt de dochter gerecupereerd te zijn van haar ziekte. Nu, ofwel is ze nog niet 100%, ofwel is ze plots ook in die periode rond de 2 jaar beland waar ze het uitgangt, want toch al wat spectaculaire meltdowns gehad zeg. Gisteren wou ze 's avonds niet eten wat ze kreeg, en toen bleek dat er geen soep of pasta was zoals ze wou vatte een schreeuwpartij aan die ik nog niet had meegemaakt, volgens mij denken de buren nu dat we haar mishandelen![]()

In 2016 (ja, en ik weet dat nog) zei mijn huisarts net hetzelfde. Ik heb toen 10 dagen in de zetel doorgebracht, soms met 39 °C koorts. Griep is een serieus virus uiteindelijk, daar sterven jaarlijks mensen aan.