{BK}Black Devil
Well-known member
Financiele kwestie lijkt me.Wel straf, persconferentie "het gaat door" terwijl die tweede brandhaard (naast de main stage) gewoon op dit ogenblik nog altijd in de fik staat en geblust wordt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Financiele kwestie lijkt me.Wel straf, persconferentie "het gaat door" terwijl die tweede brandhaard (naast de main stage) gewoon op dit ogenblik nog altijd in de fik staat en geblust wordt.
Als ze straks gaan afkomen van "ja mannekes het gaat toch nie door" dan gaat het weer een resem kritiek opleveren. Maar soit, dat zal even snel vergeten worden ook.Toch voor de duidelijkheid: die persconferentie was wel niet geheel duidelijk en had eerder iets in de zin van: "we gaan er alles aan doen om het gewoon door te laten gaan want anders is het boeken toe. We hebben wel niet nog met de andere partijen rond de tafel gezeten maar we zijn van plan om dingen te regelen."
Akkoord. Ze kunnen het financieel niet maken. Relativeert wel gans prentje van verzekering dit en dat.Financiele kwestie lijkt me.
Onverantwoord… daar zullen wel anderen met meer kennis van zaken goed rond weten wat mogelijk is en waarom die keuze gemaakt wordt. Ik vind alleen dat ze een keuze moeten mogelijk maken voor iedereen of refund of ze willen komen.Voor geld danst de beer. Volledig onverantwoord dit.
sorry maar als daar al 35000 man staat te wachten en je blaast de boel dan af zal je in mijn ogen wel wat meer nodig hebben dan crisismanagement.Dreamville ligt op bijna 2km, dat gaat gewoon door kunnen gaan. Het festivalterrein zelf opent pas vrijdag, dus geen paniek uitspraak op de avond (het is 3u geleden nog maar eh!) en morgen deftig communiceren. Goede crisisaanpak vooralsnog.
Hoe groot is de kans dat die dame zowel mediatraining als crisismanagementtraining heeft gehad? Ik zou het die dame niet kwalijk nemen als ze zich niet zo duidelijk heeft uitgedrukt zoals ze wou. Is een spijtige zaak mocht duidelijk worden dat het wordt afgelast of voor een groot deel wordt afgesloten voor het publiek maar er is geen enkele officier bij de hulpdiensten die het risico gaat durven nemen omdat iemand van de TML-organisatie zich missproken heeft.Kan je niet maken. Mensen vertrekken. Als je nu zegt "het gaat door" gaat het zo begrepen worden, ook al nuanceer je.
Dat zegt genoeg over de financiële slagkracht van de organisatie. Als het niet door kan gaan, zijn ze failliet.Wel straf, persconferentie "het gaat door" terwijl die tweede brandhaard (naast de main stage) gewoon op dit ogenblik nog altijd in de fik staat en geblust wordt.

ja? Omdat overal hetzelfde principe gebruikt wordt: een afwegen tussen risico-vermindering , bescherming, evacuatie, maar ook aanvaarden dat 100% bescherming nooit kan?Met alle respect, maar ga je nu een IKEA of uw huis thuis vergelijken met een MEGA evenement van internationale allure waar massa's mensen aanwezig zijn?

Ik weet niet wie het was maar als het die dame is die dat al enkele jaren doet, die is idd niet zo goed in haar job.Hoe groot is de kans dat die dame zowel mediatraining als crisismanagementtraining heeft gehad?
Ik dacht dat je een grap maakte, maar die zegt dat echt zag ik net... OMGDe woordkeuze kon beter.
Morgen komen de festivalgangers toe en we gaan hen warm onthalen.

vrt ook hoor.Misschien moet de media dan ook geen olie op het vuur gooien en de mensen deftig leren lezen/luisteren want ik heb ook gehoord dat men dag per dag gaat kijken wat kan
Maar HLN "Tomorrowland gaat door"
Debby Wilmsen van Tomorrowland: "Festival gaat door, al zal het zonder main stage zijn"
"Er zijn geen slachtoffers", dat zegt woordvoerder Debby Wilmsen van Tomorrowland. "De medewerkers zijn allemaal veilig en kunnen verder doen met de voorbereidingen van Tomorrowland."
Dat wil dus zeggen dat het festival zeker doorgaat. "Er gaat veel fake news rond, maar morgen verwachten wij wel degelijk 38.000 bezoekers op de camping Dreamville. Zij kijken ernaar uit, wij kijken ernaar uit en gaan ze een warm onthaal geven. Het festival gaat door, al zal dat zonder de main stage zijn. Hoe we dat gaan oplossen, kan ik nog niet zeggen."
Alle activiteiten die morgen gepland staan voor de bezoekers op Dreamville en in Brussel zullen ook doorgaan.
Als Tommorowland nu zegt: "we cancellen", zijn zij verantwoordelijk voor de beslissing. Als straks de brandweer zegt: dit is niet veilig en mag niet openen, dan kunnen ze ontegensprekelijk overmacht inroepen, wat contractueel iets helemaal anders is.Kan je niet maken. Mensen vertrekken. Als je nu zegt "het gaat door" gaat het zo begrepen worden, ook al nuanceer je.
Dat was Debby Wilmsen, de woordvoerdster van TML.Ik weet niet wie het was maar als het die dame is die dat al enkele jaren doet, die is idd niet zo goed in haar job.
Is het Sportpaleis geboekt dit weekend? Excuseer, de AFAS DomeZal dan toch een heel rare editie worden, als het allemaal doorgaat. Als het gebied rond het hoofdpodium niet wordt vrijgegeven, dan moet je al dat volk toch ergens kunnen herbergen?

Idd, terecht punt.Als Tommorowland nu zegt: "we cancellen", zijn zij verantwoordelijk voor de beslissing. Als straks de brandweer zegt: dit is niet veilig en mag niet openen, dan kunnen ze ontegensprekelijk overmacht inroepen, wat contractueel iets helemaal anders is.
Misschien toch eens uw expertise delen ipv enkel wat te zeuren. Dan kon je zowel geen post gemaakt hebben ook.Wow, ik dacht ff wat technische inbreng te geven, maar ik verschiet van de hoeveel zever die ik hier las.
Hier zitten blijkbaar al zeer veel experts
Ik laat het woord verder aan hen.
Ik kan mij echt niet inbeelden dat de brandweer dit zo laat doorgaan. Maar zelfs al keert de verzekering uit, is dit qua cashflow een nachtmerrie voor zo'n organisatie.Als Tommorowland nu zegt: "we cancellen", zijn zij verantwoordelijk voor de beslissing. Als straks de brandweer zegt: dit is niet veilig en mag niet openen, dan kunnen ze ontegensprekelijk overmacht inroepen, wat contractueel iets helemaal anders is.