SomeDude
Banned
Van die er nog bijzaten tochBeste man in koers was Alaphil. Al de rest is toogpraat.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van die er nog bijzaten tochBeste man in koers was Alaphil. Al de rest is toogpraat.

Ik mis Hart nog ik denk dat die bij Carapaz zat. Misschien op reserve fiets en zo nog niet in de uitslag.Waren er maar 2, Thomas en Carapaz.
Porte zat al verder.
Hij zit a bloc op het moment dat Alapilippe gaat omdat hij net naar voor gereden is.
Porte op 2 minuten trouwens... classic Porte![]()
Neen, dat maak jij ervan. Ik zal in het vervolg geen post maken met de 2 namen erin. Tenenkrullend, wtf.Tja de manier waarop jij het zegt is gewoon tenenkrullend, precies of VA hier klasse beter was dan VDP
Ja zie hem inderdaad niet in de uitslag.Ik mis Hart nog ik denk dat die bij Carapaz zat. Misschien op reserve fiets en zo nog niet in de uitslag.
Ja 'knecht' maar wel knecht als in 'knecht die bij voorkeur nog binnen de minuut staat na rustdag 2'...
Hij is gewoon knecht he + zo een valpartij moet je wat geluk hebben natuurlijk
Zo veel was duidelijk, al de rest was of piepedood of lag al te slapen.Beste man in koers was Alaphil. Al de rest is toogpraat.
Jij zegt net hetzelfde over VDP. Ik heb nergens gezien dat VDP of VA beter zou zijn als de andere.Tja de manier waarop jij het zegt is gewoon tenenkrullend, precies of VA hier klasse beter was dan VDP
Hart blijkbaar op 5'30Ja zie hem inderdaad niet in de uitslag.
Pogacar, roglic rijden vooruit en VDP rijdt er nog naartoe. VA zou altijd moeten meezijn dan als hij kon. Dus ja VDP was beter dan VA maar was ook te verwachten, VA heeft achterstand opgelopen door zijn blinde darmJij zegt net hetzelfde over VDP. Ik heb nergens gezien dat VDP of VA beter zou zijn als de andere.
Waarschijnlijk zag je Tiesj Benoot van Team DSM (zelfde soort truitje)Hart blijkbaar op 5'30
Ik moet dan dubbel hebben gezien met die 2 INEOSsen achteraan de groep
Vdp was veel te plat... niks beter. Zat veel te ver en viel enorm snel terug. VA zelfs nog volop gewerkt voor Roglic..Pogacar, roglic rijden vooruit en VDP rijdt er nog naartoe. VA zou altijd moeten meezijn dan als hij kon. Dus ja VDP was beter dan VA maar was ook te verwachten, VA heeft achterstand opgelopen door zijn blinde darm
Bwa op WK was VA nochtans heel goed op zo een steil ding. In topvorm kunnen ze dat allebei maar ze blijven natuurlijk 10-15kg meer wegen dan AlaphilippeVA is ook minder goed in deze steile dingen hé VDP heeft ook al mooie dingen getoond in Lombarije en Luik die kan dus wel wat aan.
Vdp was veel te plat... niks beter. Zat veel te ver en viel enorm snel terug. VA zelfs nog volop gewerkt voor Roglic..

Ook te plat vandaag ivg met AlaphilippeBwa op WK was VA nochtans heel goed op zo een steil ding. In topvorm kunnen ze dat allebei maar ze blijven natuurlijk 10-15kg meer wegen dan Alaphilippe
Bij de 5 beste op einde maar veel te plat
Wat moeten al die andere dan zeggen?
Bwa op WK was VA nochtans heel goed op zo een steil ding. In topvorm kunnen ze dat allebei maar ze blijven natuurlijk 10-15kg meer wegen dan Alaphilippe
Bij de 5 beste op einde maar veel te plat
Wat moeten al die andere dan zeggen?