Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit lijkt me toch te zwaar voor Van Aert om hier te kunnen winnen. Als Mathieu of Julian er hier een dikke lel op geeft dan gaat hij volgens mij niet meekunnen. Dan moet je al gaan hopen dat het stilvalt, maar dan nog is het de vraag hoeveel jus hij nog over heeft in de sprint.

Ik dacht eerst dat Vos het zou halen, maar ze had totaal geen overschot meer om de sprint te kunnen winnen. Dat geeft wel aan hoe pittig dat klimmetje is.

En inderdaad. Het zou mij echt niet verbazen mocht Roglic of Pogacar hier straks winnen hoor.

Ook nog snel een team aangemaakt. Laatste 3km gaan om van te smullen worden vandaag. Hopelijk een lel erop vanaf de voet, lijkt mij inderdaad ook wel een grote kans voor Roglic of Pogacar.

Amaai de UCI ineens zo flexibel
Allemaal een truuk van Lefevre. Er heeft nu een UCI-commissaris toegestemd dat het mocht voor deze rit. Als ze goed en wel vertrokken zijn, wordt er vanuit de Quickstep wagen even gebeld met het hoofdkantoor in Aigle, en worden ze bij aankomst zonder pardon uit koers genomen! /s

(uiteraard mag dat, het is een eerbetoon aan Poulidor, een Fransman).

stomme jumbo probeert zich langs zijn eigen ploegmaat te werken ipv die een tikje te geven om even uit de weg te gaan

en de commentators maar kakken op die toeschouwer

EDIT: ok dat bord steekt wel meer uit dan ik dacht

Dat is toch elk jaar dezelfde zever met die onnozelaars aan de kant.

stomme jumbo probeert zich langs zijn eigen ploegmaat te werken ipv die een tikje te geven om even uit de weg te gaan

en de commentators maar kakken op die toeschouwer

EDIT: ok dat bord steekt wel meer uit dan ik dacht
Bord stak er inderdaad ver uit. Hoe dan ook toeschouwers moeten kijken naar de weg om dit soort onzin te voorkomen. Er moet maar iemand verkeerd vallen en een arm, been of zelfs nek breken zo.

VA rijd toch niet op een blauw band, ik denk dat dat enkel voor knechten in onbelangrijke wedstrijden zal zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan