Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja zo iets dun foute richting kracht op en dat breekt. Niet zo abnormaalHaha, dat gebroken kader van die Colnago fiets goed in close-up brengen met de sponsor vol in beeld.
Oei Remco is er niet bij en het zijn ineens klootzakken?QSTP rotzakken
Wat heeft Remco hier mee te maken? Is mij eender welke ploeg dit doet..Oei Remco is er niet bij en het zijn ineens klootzakken?
VA op 1.20 van de koplopers maar dat had Michel weer niet door
Maakt toch niet uit wie er bij ligt?Als er een van Ineos gaat bij liggen dan is het van ze gaan toch niet wachten zeker. Waarom rijden ze nu niet door het is toch koers. Valt er een Belg is het meteen van ze moeten de koers stilleggen!
Fixed!Maakt toch niet uit wie er bij ligt?
Als gans een peloton valt door externe omstandigheden moet de jury neutraliseren of de renners..
Hij is er al terug bij, dat waren franse minuten denk ik...VA op 1.20 van de koplopers maar dat had Michel weer niet door
Nee, hij zat op 1'20 van de leider het peloton zat toen op 1'. Dus amper 20" verschil maar Michel dacht natuurlijk dat die 1'20 op het peloton was.Hij is er al terug bij, dat waren franse minuten denk ik...
Jury moest hier direct ingegrepen hebben.. aangezien val veroorzaakt werd door een toeschouwer.Moet VA maar niet gaan plassen hé die maakt niet echt druk om terug te komen de rest zit al in het peloton dus je kan niet blijven wachten
Hij wordt een dagje ouder he...Nee, hij zat op 1'20 van de leider het peloton zat toen op 1'. Dus amper 20" verschil maar Michel dacht natuurlijk dat die 1'20 op het peloton was.

En liefst nog betalen zeker om bij de zones met nadar te geraken? Compleet onhaalbaar voorstel trouwens. Koers haalt zijn charme net uit het feit dat het zo toegankelijk is.
Beetje opletten als je aan de kant staat is uiteraard wel een minimumvereiste