Tour de France 2022

Hmmm mss dat Wout nu toch volledig in dienst zal moeten rijden ook vandaag al
De groene trui is toch bijna veilig, tenzij hij moet opgeven door een valpartij. Nu Roglic en Kruiswijk weggevallen zijn, gaat VA inderdaad meer moeten werken vermoed ik.

Philipsen lijkt daar makkelijk mee te klimmen. Zal vandaag zijn grootste kans hebben op een overwinning.
Geen idee of Laporte er nog aan hangt maar vrees ervoor dus blijft Vingegaard alleen nog met VA over.

edit: hij zit er nog.

En heel het voorjaar opgeven?!
Als hij er binnen dit en 2 jaar in slaagt van RvV en PR te winnen is dat niet 100% uitgesloten toch?
Van Aert heeft al eerder aangegeven dat hij een zo breed mogelijk palmares wil en dat hij minder wakker ligt van koersen die hij al gewonnen heeft.

Philipsen lijkt daar makkelijk mee te klimmen. Zal vandaag zijn grootste kans hebben op een overwinning.
Geen idee of Laporte er nog aan hangt maar vrees ervoor dus blijft Vingegaard alleen nog met VA over.
Vandaag niet echt erg, denk ik, de sprintersploegen gaan toch rijden straks.
Ik zie Philipsen inderdaad toch ook, als grote favoriet voor ritwinst vandaag.

VA is diegene die nu inderdaad Vingegaard uit de wind zet.

Een ongeluk komt nooit alleen, wat een malaise :wallbash:

Gelukkig ligt de groene trui al vast als er geen ongelukken gebeuren maarja...

Misschien iets te hard doorgetrokken, is nog ver en peloton is niet groot dus wie gaat daar al het werk doen. Rest is ook vlak normaal, dus herstel is mogelijk.

Nu ja, nekeer ze in de laatste 3km zijn zal Wout toch meedoen in de sprint denk ik. Wel zonder leadout, maar dat is voor hem niet echt een probleem denk ik. Hij volgt wel een andere:)

Misschien iets te hard doorgetrokken, is nog ver en peloton is niet groot dus wie gaat daar al het werk doen. Rest is ook vlak normaal, dus herstel is mogelijk.

Enkel Groenewegen eventueel (die echt wel goed zit te klimmen als ge ziet wie er achter hem zit), de rest van de sprinters is minuten achter.

Toch nog wel wat snelle mannen in het peloton. Zien wie het minst hard op z'n adem heeft moeten trappen.

Die twee voorop rijden alsof hun leven er vanaf hangt. Je weet natuurlijk nooit, maar het wordt toch een bijna onmogelijke opdracht. Als ze aan de sprint toekomen gaat het snel.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan