De groene trui is toch bijna veilig, tenzij hij moet opgeven door een valpartij. Nu Roglic en Kruiswijk weggevallen zijn, gaat VA inderdaad meer moeten werken vermoed ik.Hmmm mss dat Wout nu toch volledig in dienst zal moeten rijden ook vandaag al
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De groene trui is toch bijna veilig, tenzij hij moet opgeven door een valpartij. Nu Roglic en Kruiswijk weggevallen zijn, gaat VA inderdaad meer moeten werken vermoed ik.Hmmm mss dat Wout nu toch volledig in dienst zal moeten rijden ook vandaag al
Als hij er binnen dit en 2 jaar in slaagt van RvV en PR te winnen is dat niet 100% uitgesloten toch?En heel het voorjaar opgeven?!
En heel het voorjaar opgeven?!
Vandaag niet echt erg, denk ik, de sprintersploegen gaan toch rijden straks.Philipsen lijkt daar makkelijk mee te klimmen. Zal vandaag zijn grootste kans hebben op een overwinning.
Geen idee of Laporte er nog aan hangt maar vrees ervoor dus blijft Vingegaard alleen nog met VA over.

Misschien iets te hard doorgetrokken, is nog ver en peloton is niet groot dus wie gaat daar al het werk doen. Rest is ook vlak normaal, dus herstel is mogelijk.
Behalve voor Wout en wielerminnend Vlaanderen.Giro winnen, staat boven het winnen van de Voorjaarsklassiekers.
Welke klim van meer dan 10km?
zo afzien..Van Aert eToch nog wel wat snelle mannen in het peloton. Zien wie het minst hard op z'n adem heeft moeten trappen.

Toch nog wel wat snelle mannen in het peloton. Zien wie het minst hard op z'n adem heeft moeten trappen.
Iedereen uiteindelijk toch? Geen achterblijvers meer, behalve een handvol vallers.
Ewan en Jakobsen niet hé. Er rijdt nog een dertigtal renners achter het peloton hoor.