Tour de France 2022

Die details overigens in het Europol onderzoek naar Bahrain :D :D :D

"In Slovenië ging het om onder meer 412 capsules met bruine inhoud en 67 capsules met witte inhoud. "
Milan Erzen & Aderlass komen weer dichterbij.

Pedersen en VDP dicht bij elkaar die gaan dus de komende dagen een leuk spelletje kunnen spelen voor geel. VA gaat er straks ook wel bij gaan staan.

Die details overigens in het Europol onderzoek naar Bahrain :D :D :D

"In Slovenië ging het om onder meer 412 capsules met bruine inhoud en 67 capsules met witte inhoud. "
Milan Erzen & Aderlass komen weer dichterbij.
Dat bruin zal van een darmspoeling zijn maar dat wit? :unsure:

En in Slovenië ... :unsure:

Veel sneller dan Pedersen gaan ze niet gaan hé. Die gaat alle risico's hebben genomen. Enkel Ganna en Van Aert kunnen onder VdP denk ik (en die gaan ook risico's moeten nemen). Tenzij het helemaal droog wordt opeens.

Toptijd van Quintana eigenlijk. 10e aan de finish, slechts 5 seconden verloren op Martinez bv. Meintjes ook gewoon 8e... Heeft puur met risico's te maken dit allemaal neem ik aan.

En Bahrain de schrik te pakken, want Haig zowat de slechtste klassementsrenner. De vraag is, welke pillen hebben ze niet genomen, de bruine of de witte?

Veel sneller dan Pedersen gaan ze niet gaan hé. Die gaat alle risico's hebben genomen. Enkel Ganna en Van Aert kunnen onder VdP denk ik (en die gaan ook risico's moeten nemen). Tenzij het helemaal droog wordt opeens.
vdP gaat er hier idd héél dicht bij zijn. Ik weet niet of Ganna in deze omstandigheden zijn vermogen gaat kwijt kunnen. En gaat Van Aert hier echt vol risico nemen met groen in het achterhoofd?

Meintjes ook wel sterk met zijn 40kg. Komt binnen op 21" maar verliest in het 2de gedeelte maar 4" op VDP.

Die nieuwe Ineos TT fiets werkt niet in de regen precies. Thomas gaat al een serieuze dreun krijgen.

Vlasov ook meeh.

Ik vind dat Alpecin-Deceuninck truitje trouwens maar een tegenvaller.

Enkel Ganna en Van Aert kunnen misschien nog onder VDP denk ik. Pog zal het wel voorzichtig aan doen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan