Tour de France 2022

Dit is wel een hele straffe. Ik gun het hem wel maar ik had het van Aert toch nog een pak harder gegund. Moet toch serieus pikken bij hem.

Ik gun het Lampaert wel, maar zo weersafhankelijk gedoe is toch niet zo leuk om naar te kijken.

Ik vind een tijdrit sowieso altijd een beetje oneerlijk omdat je nooit exact dezelfde omstandigheden hebt gedurende de ganse dag. Jammer voor Wout, geklopt door opdrogend wegdek.

Holy f***, nen hoop shit over zich gekregen, en terecht, maar Yves op zich misgun je dit zeker niet.
Het kot gaat te klein zijn in Izegem.

VA man die moet toch ook wel balen als een stekker, dan klopt je Ganna eindelijk eens. Gaat Yves er nog over :crazy:

EiSnA85WkAAmSff.jpeg

Toch mooi dat het Lampaert is voor de neutrale Belgische supporter. Wout zal zijn ritten nog wel winnen. We hebben een Belg op 1 en 2 !!

Lampaert einde contract zal wel helpen dit.

Fastest riders between kilometre 6.6 and kilometre 13.2.

#RiderTimeTimelagAvg. speed
1LAMPAERT Yves7.43,210.0051.294
2POGAČAR Tadej7.46,990.03,7850.879
3VAN AERT Wout7.49,800.06,5950.575
4THOMAS Geraint7.53,180.09,9750.213
5GANNA Filippo7.54,120.10,9150.114

Pogacar zoals we al zagen heel sterk geeindigd dus zag er niet meteen snel uit maar was het dus wel.

Thomas ook goed geeindigd. Vreemd dat die zoveel tijd verloor in deel 1.

Renaat, nu niet blijten over de startvolgorde he. Het is heel ironisch dat door hun gepoker ze net in de regen kwamen.

Maar die zal liever Yves boven zich hebben dan pakweg Politt :)
Maakt ni uit zeker ge kunt iemand die de proloog van een de tour wint moeilijk nen pannekoek noemen, onafhankelijk de weersomstandigheden imo.

Moet Asgreen nog binnenkomen ?

Maakt ni uit zeker ge kunt iemand die de proloog van een de tour wint moeilijk nen pannekoek noemen, onafhankelijk de weersomstandigheden imo.

Moet Asgreen nog binnenkomen ?
Zou raar zijn want die is al anderhalf uur geleden vertrokken :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan