Tour de France 2022

Kan je ook even zeggen wie dat gezegd heeft, of die quote erbij halen?
Eentje uit eigen stal!
En waarom Philipsen niet?

Kan evengoed een geaccidenteerd parcours aan en zal veel meer vrijheid hebben binnen zijn team om overal puntjes te gaan sprokkelen. Kan natuurlijk nog niet de nodige adelbrieven voorleggen die een Van Aert wel heeft, maar kan wel een gedegen tegenstander worden.

Krijgen we een rit met VDP, Van Aert en Pidcock op 1, 2 en 3? De volgorde mag variëren.
Die kans lijkt me reëel. :)

Of dat de deur wordt opengezet om verder te koersen na een positieve coronatest. Wel erg voor Declercq dat hij naar huis moet, en op rustdag 1 gaan er renners hetzelfde aan de hand hebben en die rijden olijk verder.

Dat werd wel eens tijd natuurlijk. Het is ridicuul om mensen die niet ziek zijn eruit te halen op basis van een test die niet volledig feilloos is.
In Frankrijk geldt natuurlijk verplichte isolatie van 5 (7) dagen na een positieve test. En de UCI of het ASO staan nog altijd niet boven de wet.
Ook al ben je asymptomatisch kan je trouwens andere mensen besmetten.
Dus dan zou het er op neer komen dat ze het ok vinden om het halve peloton te besmetten als er geen symptomen zijn? :oink:
Of gaan ze positieve coureurs een week lang met een FFP2 op laten fietsen? :rofl:

Ai, Corona bij Jumbo: https://www.wielerflits.nl/nieuws/t...n-mist-grand-depart-vanwege-coronabesmetting/

Het zou wel weer typisch zijn dat hij Wout heeft aangestoken...
Ik zou denken dat gezien alle maatregelen die ze nemen (FFP2, luchtreiniger op elke renner z'n kamer etc...) ze ook beperkt contact hebben met elkaar? Bovendien is Woutje pas sinds gisterenavond in Kopenhagen als ik het goed voorheb. En hij zal in't vliegtuig wel z'n FFP2 hebben opgehouden.

In Frankrijk geldt natuurlijk verplichte isolatie van 5 (7) dagen na een positieve test. En de UCI of het ASO staan nog altijd niet boven de wet.
Ook al ben je asymptomatisch kan je trouwens andere mensen besmetten.
Dus dan zou het er op neer komen dat ze het ok vinden om het halve peloton te besmetten als er geen symptomen zijn? :oink:
Of gaan ze positieve coureurs een week lang met een FFP2 op laten fietsen? :rofl:
Lol, ja want er is nog nooit een positieve coronatest onder de mat geschoven.

Trentin out (COVID), Hirschi in bij UAE.
Ai, en vermoedelijk was Trentin vandaag (en gisteren?) al bij de rest van het team? Binnen enkele uren is het ploegvoorstelling in Kopenhagen. Pogacar heeft blijkbaar nooit stress maar zal misschien nu toch eens slikken.

De volgende in de rij die zich kiplekker voelt en toch wordt uitgesloten.
Ze moeten dringend stoppen met dat testprotocol en teruggaan naar hoe het voorheen was.

Ben je ziek, dan geef je op. Ben je niet ziek, dan ga je door.
Mwah, ik zou toch even terugdenken aan Colbrelli zijn hartstilstand. Ik denk toch dat m'n voorzichtig moet zijn met de combo corona en zware inspanning, ook al is m'n asymptomatisch.

Mwah, ik zou toch even terugdenken aan Colbrelli zijn hartstilstand. Ik denk toch dat m'n voorzichtig moet zijn met de combo corona en zware inspanning, ook al is m'n asymptomatisch.

Colbrelli had in Parijs-Nice bronchitis en reed verder met koorts. Totaal niet te vergelijken dus. Het is al jaar en dag geweten dat sporten met koorts gevaarlijk is.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan