Tour de France 2022

Is er ook maar iemand die geloofd dat er in de Tour 2020 niemand besmet geraakt is? Nét op het moment dat de situatie in héél Europa volledig off the rails ging? :laugh: :rofl:
Goh Reverz... Ik wil hier zelf niet te hard op ingaan om te kijken wat mogelijk is en wat niet. Maar vind je nu ook niet dat jouw veronderstelling veel straffer is? Namelijk dat Ploegdokters in de volle wetenschap van de mogelijke gevolgen van een coronabesmetting, de renners gewoon laten voortdoen met de zwaarste wedstrijd op de kalender?

Goh Reverz... Ik wil hier zelf niet te hard op ingaan om te kijken wat mogelijk is en wat niet. Maar vind je nu ook niet dat jouw veronderstelling veel straffer is? Namelijk dat Ploegdokters in de volle wetenschap van de mogelijke gevolgen van een coronabesmetting, de renners gewoon laten voortdoen met de zwaarste wedstrijd op de kalender?
Of hun testen zijn slecht uitgevoerd ;)

Mwah, ik zou toch even terugdenken aan Colbrelli zijn hartstilstand. Ik denk toch dat m'n voorzichtig moet zijn met de combo corona en zware inspanning, ook al is m'n asymptomatisch.
Zoals door @herc aangehaald, had dat andere redenen.
Gezien het gevaar je nog steeds bent voor je collega's ga ik hier niet mee akkoord.
Een zieke renner was vroeger ook een gevaar voor z'n collega's. Dat werd ook niet op voorhand opgespoord via testen voorheen.

Zoals door @herc aangehaald, had dat andere redenen.

Een zieke renner was vroeger ook een gevaar voor z'n collega's. Dat werd ook niet op voorhand opgespoord via testen voorheen.
Dat klopt, anderzijds kan ik mij weinig ziektes voor de geest halen die zo'n invloed kunnen hebben op ons gezondheidsstelsel, die zo eenvoudig door te geven zijn en die zo eenvoudig op te sporen zijn.

Zolang er voor de gewone burger een noodzaak is om quarantainemaatregelen in acht te nemen, en daar ga ik van uit dat die er nog steeds is want de externe druk om die af te schaffen is enorm, zie ik geen reden om hier anders mee om te gaan bij atleten.

Ai, en vermoedelijk was Trentin vandaag (en gisteren?) al bij de rest van het team? Binnen enkele uren is het ploegvoorstelling in Kopenhagen. Pogacar heeft blijkbaar nooit stress maar zal misschien nu toch eens slikken.
nen coureur dat slikt.. opletten!

En al die teams met aangepaste truitjes, de Karl gaat nu helemaal niemand meer herkennen :laugh:

Jungels onzeker dus Greg houdt zich klaar!

Hoe lelijk is dat lichtblauw in combinatie met het rood van Lotto trouwens?
Ik zou als renner al bijna expres Corona oplopen om te mogen thuisblijven.

Ai, en vermoedelijk was Trentin vandaag (en gisteren?) al bij de rest van het team? Binnen enkele uren is het ploegvoorstelling in Kopenhagen. Pogacar heeft blijkbaar nooit stress maar zal misschien nu toch eens slikken.
Die was in februari of maart nog positief, dus normaal ook geen probleem.

Hoe lelijk is dat lichtblauw in combinatie met het rood van Lotto trouwens?
Ik zou als renner al bijna expres Corona oplopen om te mogen thuisblijven.

Tja wist je natuurlijk al toen die sponsorovereenkomst met Dstny aangekondigd werd dat hun groen-blauwe kleur altijd ging vloeken met het rood van Lotto.. Zal er volgend jaar niet beter op worden wanneer er meer van die kleur op het truitje komt als ze ook hoofdsponsor zijn en Soudal weg is. Ook niet mijn smaak dus maar wel goed dat hun helmen opvallen. Was toch vrij irritant dat ze dezelfde helmen als die van Arkea hadden.

Alpecin-Fenix is vanaf deze Tour ook niet meer, 't is nu officieel Alpecin-Deceuninck en dus ook een nieuw shirtje. Beetje een afkooksel van de Deceuninck-Quick-Step shirtjes. Beetje jammer dat ze nu ook blauw zijn imo.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan