Tour de France 2022

En morgen pakt Wout het geel gewoon over hé ;)

Het wordt een goede Tour voor de Belgen 8)

Patrickje: Ja Yves jij bent de voorlaatste lead-out voor Fabio morgen! Daarna is het de beurt aan Morkov!
Na zijn tijdrit ..
Patrickje: Lampaert je mag morgen rustig in zijn wiel gaan zitten. :tongue:

En morgen pakt Wout het geel gewoon over hé ;)

Het wordt een goede Tour voor de Belgen 8)
Dat kan Yves worst schelen hé ;) Die gele droom pakt niemand hem nog af.

Ik had liever WVA gezien, maar Lampaert in het geel zien is wel schitterend.
Geweldige prestatie van hem, ongeacht de weersomstandigheden.
Er zijn er nog zoveel na Lampaert gekomen met nog betere omstandigheden en die kwamen ook niet in de buurt. Je moet eerst en vooral al de benen hebben om die wattages te trappen, daar zit het weer voor minder tussen.

Dit puur aan het weer wijten is bullshit… Lampaert had echt nog geen droog wegdek. In tegenstelling tot andere goeie tijdrijders als Lutsenko bijvoorbeeld. En die was nergens…
Yveske had gewoon een superdag vandaag, en dan is hij een wereldtopper

Ik lees nu hier en daar op de socials dat Lampaert met (te?) hoog opgetrokken sokken zou gereden hebben en dat er mogelijks nog een staartje aan de overwinning kan komen? 😢
(Op het eerste zicht inderdaad wel lange sokken in vergelijking met bv Van Aert)

Ik lees nu hier en daar op de socials dat Lampaert met (te?) hoog opgetrokken sokken zou gereden hebben en dat er mogelijks nog een staartje aan de overwinning kan komen? 😢
(Op het eerste zicht inderdaad wel lange sokken in vergelijking met bv Van Aert)

haha wie leest er nu socials? Daar staat ook dat de aarde plat is en dat je van G5 homo wordt.

Alsof dat het verschil gemaakt heeft :lol:

Morgen om 5uur staan ze aan de deur van Lampaert.. toch wel opmerkelijk dat hij hier wint tegenover de gezamenlijke wereldtop.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan