Tour de France 2022

Karma voor Peterke.

Wel zot dat Fabio en Dylan dag op dag winnen. Je kan het zo zot niet bedenken.

Nuja WVA is natuurlijk geen zuivere rassprinter. Maak de etappe wat lastiger en je krijgt missschien een andere uitslag.

Van Aert start in het midden van de baan en eindigt bijna aan de koord. Bij een klacht hangt ie eraan
Dat was naar mijn mening alvast niet voldoende. Hij doet professioneel de deur dicht, maar ik heb toch ook de indruk dat hij niet weet dat Sagan daar zit .. (maar misschien denk ik dat maar)

Ik verwacht geen DQ, maar we zullen het straks wel weten ..

Echt Renaat en Jose weten jullie nog altijd niet waarom Sagan zijn vingertje zwaait. Je mag niks negatiefs over een belg zeggen natuurlijk dus doen ze maar alsof ze stekeblind zijn zeker.

Dat was naar mijn mening alvast niet voldoende. Hij doet professioneel de deur dicht, maar ik heb toch ook de indruk dat hij niet weet dat Sagan daar zit .. (maar misschien denk ik dat maar)

Ik verwacht geen DQ, maar we zullen het straks wel weten ..
Tuurlijk voelt ie hem komen, das dan ook de enige reden waarom Van Aert opschuift

José en Renaat plz... Sagan klaagt terecht over de lijn van Wout hé. Niet voldoende voor DQ denk ik maar effe serieus blijven hé..

Na de finish kon er wel een schouderklopje vanaf van Sagan voor VA.
Frustratie zal wel meevallen.

Maakt allemaal niet uit wat gij zegt, moet gewoon zijn lijn houden. Als het Sagan was zeiden we hier voor hetzelfde geld they have to put him in jail

Maakt allemaal niet uit wat gij zegt, moet gewoon zijn lijn houden. Als het Sagan was zeiden we hier voor hetzelfde geld they have to put him in jail
Neen hoor, ik zou identiek hetzelfde zeggen had VA Sagan geweest en Sagan Van Aert. :tongue:
Ook dan zou ik het niet DQ waardig vinden ..

Maar bon, mijn mening telt niet, die van U ook niet. De beslissing is aan de jury ..

VA schuift op maar blijft daarna wel rechtdoor spurten. In die laatste meters zijn het vooral de nadars die zo krom als iets staan.

VA schuift op maar blijft daarna wel rechtdoor spurten. In die laatste meters zijn het vooral de nadars die zo krom als iets staan.
Als Sagan al geblokkeerd is en Ewan al in de nadars hing (als hem niet remt). Kom kom gewoon DQ geven zodat er wat spanning voor groen kan komen

Ik herinner met nog een sprint in Parijs-Nice waar Bouhanni een DSQ kreeg omdat hij Matthews 'hinderde' maar de nadars eigenlijk even krom stonden als vandaag.
Reputatie is alles.

dus eerst genoeg opschuiven mag dan wel? Rechtdoor sprinten hoeft niet meer dan?

Het mag dan nog een Belg zijn, dit is kantje boord hoor

Als de "echte" sprinters al ambitie hadden voor groen mogen ze die nu wel begraven... dit waren ritten waar ze een voorsprong konden/moesten pakken. Misschien dinsdag nog 1 kans voor de sprinter maar nadien zijn het vooral ritten voor Wout.

Nu ja had ik niet gemeld hier dat VA van zijn lijn afweek, dan hadden we al 2 pagina's lang niets erover gehoord in dit topic. :biglaugh:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan