Tour de France 2022

Stopt nekeer met zagen ket, hij bedoelde duidelijk deze sport, zijnde baanwielrennen, aangezien we in de "tour de france" thread bezig zijn.
Het is niet zo dat mensen die naar het baanwielrennen kijken daarvoor naar BMX of MTB kijken.
Ik schat dat er toch wel een stuk of 6 nullen in zijn contract staan.
baanwielrennen is op de piste :unsure: .

Gebruikt toch zijn pols/arm/schouder al terug goed dus schade zal wel meevallen.
Ik zie ook niet meteen iets mis aan zijn houding op de fiets dus zal al bij al nog meevallen denk ik. Toen ik heb naar zijn schouder zag pakken dacht ik effe aan eventuele breuk...

EDIT: ja hallow... als dit een voorbode is voor de dag van Jumbo dan breekt Roglic vandaag elk beentje in zijn lijf. :unsure:

Wout blijft precies wel achteraan hangen… zit nog altijd bij de laatste 20 terwijl de rest van zn ploeg doortrekt. Zal toch wat last hebben van de val vrees ik

Jumbo lijkt in het volledig wel wat ontregeld want daar maar met 3 vooraan zitten lijkt mij toch niet as planned...

Benieuwd naar deze lange vlucht, ik zie deze wel standhouden.

Inderdaad, snap niet echt waarom bepaalde ploegen die relatief makkelijk hebben laten gaan. Of waarom die ploegen niet gewoon in Taco's wiel zitten vanaf het begin, je wist 99% zeker dat die mee ging zitten.

Ik denk dan aan Trek, Alpecin, QS, Lotto, etc. Onbegrijpelijk imo.

In plaats van nu gewoon je ploeg op kop te zetten samen met een Alpecin en QS bijvoorbeeld om dat gat kleiner te maken ga je even met 2 proberen een gat van 3 minuten dicht te rijden ofwa :biglaugh:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan