Tour de France 2022

Pedersen toch alsof je met 2 een gat van 3' op 6 dicht rijd.
Pedersen is wel de man bij uitstek die dit perfect kan gebruiken om te anticiperen om dan sebiet mee te zijn als de échte moves komen. Tis ook niet dat hij hier steendood gaat zijn van deze move in een rit van 157km. Maar ik ben wel akkoord dat het niet slim lijkt.

Hapert Sporza ook bij jullie als jullie de Tour bekijken via de gsm? Hier hapert dat om de 1-2 seconden, even laden, dan terug een hapering en zo voort.

Ik laat me graag verrassen, maar 3 minuten maak je nooit goed op 50km op dit parcours. Strook na strook nu dus geen organisatie en vlucht is gewoon heel sterk.
En behalve Quick-Step is er ook zowat niemand nog geïnteresseerd om er iets van te maken denk ik. Van Mathieu gaat het ook niet komen vandaag blijkbaar.

Ja, dat is vreemd.

Tenzij het tactiek is. Wanneer Roglic of Vingegaard nu voor hem lossen, kan hij ze meteen mee op sleeptouw nemen :unsure:
Dat is momenteel ook waar ik aan denk/op hoop. Als je op kop rijdt weet je natuurlijk niet altijd wat er achter u gebeurd tot je van de strook bent... maar het blijft wel bizar.

Ik laat me graag verrassen, maar 3 minuten maak je nooit goed op 50km op dit parcours. Strook na strook nu dus geen organisatie en vlucht is gewoon heel sterk.
Cancellara en Boonen reden dat op hun eentje toe!

Ze versnellen natuurlijk wel naar elke strook in peloton

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan