Tour de France 2022

De renners zorgen zelf toch wel voor de chaos ofnie ...
vind ik ook, pogi was niet uit de top5 weg te branden, wat zaten die mannen van Jumbo te doen halverwege dat peleton? Neem gewoon de koers in handen en zet de ploeg op kop als er iets voorvalt kunde dan rap schakelen, nu zat allemaal overal met de gevolgen van dien

Nee. VA zat in een groep tussen.

Roglic nu ook onderuit door een baal hooi die losligt.
Je zegt gewoon hetzelfde als wat ik zeg. Hij zat in een groep tussen, maar wel zo goed als bij de kop van de groep.

Hoeveel pech kan Roglic eingelijk hebben. Die zit daar perfect en dan ga je tegen de grond door een achterlijke strobal.

Het is toch ook weer niet toevallig dat juist Roglic daar op z'n bek gaat zeker.

Wat was er juist gebeurd met Vingegaard? Is die lek gereden of ook gevallen? Ik kwam juist terug op het moment dat ze daar allemaal langs de kant stonden.

Het is toch ook weer niet toevallig dat juist Roglic daar op z'n bek gaat zeker.

Wat was er juist gebeurd met Vingegaard? Is die lek gereden of ook gevallen? Ik kwam juist terug op het moment dat ze daar allemaal langs de kant stonden.
Kettingproblemen leek me

Je zegt gewoon hetzelfde als wat ik zeg. Hij zat in een groep tussen, maar wel zo goed als bij de kop van de groep.

Hoeveel pech kan Roglic eingelijk hebben. Die zit daar perfect en dan ga je tegen de grond door een achterlijke strobal.

Zat niet zo dicht bij de groep der favorieten hoor was al 20" achter toen hij zich liet uitzakken.

VDP gewoon slecht dan terug ?

ja

Ik denk niet dat zij iets aan een hooibaal kunnen doen die plots op de rijbaan terechtkomt.

inderdaad dit op ASO steken is dwaas, enige dat je hun kwalijk kunt nemen is dat ze het noorden aandoen smalle wegen is vragen om miserie

Yates zit in groep Vingegaard en Thomas ook, misschien Martinez nog vooraan? Anders Ineos ook een klap

En al die auto's die overal in de weg rijden, niet normaal toch. In da luchtbeeld na die val aan de strobaal (denk ik) gaat die medische, witte auto, gewoon vlak na dat rond punt parkeren, like wtf, maak het anders nóg gevaarlijker...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan