Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet maar mijn rationele kant maakt wel de bedenking dat Jumbo dit zelf gaat opzoeken... gisteren stormen ze met 6 de Cap Blanc Nez op, vandaag rijden ze met 3 rond plaats 20 en 2 man halverwege rechts, 1tje links, eentje vanachter. WTF zelf?Idd dikke second... Het is geen spektakel, het is gewoon dikke merde
Hangt er vanaf welke chocolade ze die dag bereidenIk dacht dat Jasper Stuyven blank was![]()

Nog los van daarvan, er rijden nog andere ploegen rond he. En die worden even goed brutaal uit koers geslagen door zaken die niet noodzakelijk iets te maken hebben met de kasseienIk ook niet maar mijn rationele kant maakt wel de bedenking dat Jumbo dit zelf gaat opzoeken...
Welke Lotto?De Pech bij Lotto zeg

Hoeveel ken je er?Welke Lotto?![]()
En alles wat je verteld kan ook gebeuren als de groep uitgedunt was toch? Vingegaard heeft pech, Roglic gaat tegen de grond omdat ze voor hem op een strobaal rijden.Ik ook niet maar mijn rationele kant maakt wel de bedenking dat Jumbo dit zelf gaat opzoeken... gisteren stormen ze met 6 de Cap Blanc Nez op, vandaag rijden ze met 3 rond plaats 20 en 2 man halverwege rechts, 1tje links, eentje vanachter. WTF zelf?
Het is in deze etappe dat je op sector 11 en 10 een serieuze bom moet gooien, de groep al eens moet uitdunnen en je kopmannen uit de problemen moet houden. Nu laat je toe dat het een free-for-all wordt en wordt het nog zenuwachtiger dan het al is met 25 enkelingen die allemaal op hun eentje proberen van in positie te blijven. Dit is toch ook mede een collectief falen van Jumbo imo.
Stond die daar die gevallen renner niet af te schermen? Wel een gevaarlijke positie idd...En al die auto's die overal in de weg rijden, niet normaal toch. In da luchtbeeld na die val aan de strobaal (denk ik) gaat die medische, witte auto, gewoon vlak na dat rond punt parkeren, like wtf, maak het anders nóg gevaarlijker...
Ik ben een oude ziel, in mijn hoofd is er ook nog Lotto-Jumbo.Hoeveel ken je er?