Tour de France 2022

Dit is eigenlijk een aankomst waar Van Aert gewoon alles en iederen oprolt... maar ik snap de tactiek wel hoor. Met een ploeg die nog steeds vooral op geel mikt kan je het niet maken van hier een hele dag te achtervolgen en dat is hetgeen wat sowieso zou gebeurd zijn moest Van Aert hier niet mee in de vlucht gezeten hebben.

Dit is eigenlijk een aankomst waar Van Aert gewoon alles en iederen oprolt... maar ik snap de tactiek wel hoor. Met een ploeg die nog steeds vooral op geel mikt kan je het niet maken van hier een hele dag te achtervolgen en dat is hetgeen wat sowieso zou gebeurd zijn moest Van Aert hier niet mee in de vlucht gezeten hebben.
Waarom? Laat 4-5 naamlozen rijden. Zolang daar niemand bij zit die in het gebergte kan overlezen zelfs al pakken ze 10 minuten, who cares?

Waarom? Laat 4-5 naamlozen rijden. Zolang daar niemand bij zit die in het gebergte kan overlezen zelfs al pakken ze 10 minuten, who cares?

Maar dan wint hij de rit niet. Ging vandaag gewoon voor de rit. Enige manier waarop hij een kans maakte. VA deed dit voor zichzelf niet voor de ploeg.

Maar dan wint hij de rit niet. Ging vandaag gewoon voor de rit. Enige manier waarop hij een kans maakte. VA deed dit voor zichzelf niet voor de ploeg.
Meh, toch benieuwd naar zijn commentaar achteraf. Kan dit maar moeilijk geloven dat je dan doorrijdt met drie man...

Als men diezelfde redenering eergisteren toegepast had, dan zouden we het echte memorabele moment van Van Aert in deze Tour gemist hebben ...

Ik ben echt slecht in wielermanagers e, nu zat Gaudu nog in de bus :angry:

Hier mijn kas op aan 't fretten. Groepke met men beste kameraden, niemand heeft Vlasov. Wie valt er? Juist ja :unsure:

Bizarre koers wel vandaag.
Denk dat Wout op enkele vluchters meer had gehoopt. 3 was nooit genoeg. Maar is natuurlijk te koppig om zomaar op te geven.

Mja, blijf het toch ook een vreemde actie. Wout toont wederom dat hij fantastisch goed is en dat hij het wielrennen veel kleur geeft, maar hier had hij toch kunnen winnen als hij in het peloton had gebleven. Of op zijn minst nog een extra dag geel + meer punten voor het groen.

Maar goed we zullen de uitleg afwachten

Ik begrijp Wout vandaag helemaal niet. Heeft 0,0 bijgebracht. Allez, Jumbo heeft nu vandaag bijna niets moeten werken, maar wat hebben ze er nu mee gewonnen? Pogi wint en loopt nog eens 10" uit.
én er lagen 50 punten aan de meet.

Ik snap de actie van van Aert ook niet helemaal, maar goed, we zullen nooit weten of het effectief tot een sprint gekomen was zonder die vlucht. In elk geval blijft het doodjammer dat z'n voorjaar op het belangrijkste moment zo ontregeld werd door die besmetting. Hopen dat hij volgend jaar voor de Ronde ook zo'n vorm kan te pakken krijgen.

Enige manier waarop hij kans maakte? Grapje zeker.

Maakte veel meer kans als ie int peloton bleef dan wat hij nu probeerde. Toch zeker als je maar met zen drieën weg bent, das gewoon mission impossible.

Enige manier waarop hij kans maakte? Grapje zeker.

Maakte veel meer kans als ie int peloton bleef dan wat hij nu probeerde. Toch zeker als je maar met zen drieën weg bent, das gewoon mission impossible.

Je hebt niet altijd veel keus natuurlijk met welke groep je wegrijd. Hij heeft 70km bezig geweest om weg te geraken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan