Tour de France 2022

Pogacar wint (alweer), maar met Vingegaard is hij toch nog niet klaar. De top-2 lijkt al gekend (mits geen zware inzinking?), maar veel verschil zit er niet op. Het was bij die eerste toch ook tot op het gaatje ..

Martinez had ik meer van verwacht. Gaudu en Bardet niet slecht de fransen kunnen hopen. (op een goed klassement ook niet meer natuurlijk)

Toch nieuwsgierig naar het verloop voor de rest van de Tour. De leider in de GC die dominant was in de eerste week, kraakte meestal naar het einde toe, Yates, Roglic, Roglic,... :unsure::

Leuke laatste km, voor het overige was er niet veel aan.
Spijtig van Vlasov, dat leek mij nu echt de man te worden om Pogacar en Vingegaard kapot te maken met z'n ijzersterk team. De corona zit mss toch nog in z'n lijf dan.
Bij Teuns heeft de politie dan toch wat belangrijk materiaal in beslag genomen precies :unsure:

Jammer voor kamna maar minder dan een minuut hebben in de laatste 1.5km is gewoon te weinig als de toppers gaan. Die laatste 10min zijn een echte marteling die blijft duren, gelukkig hebben ze die laatste bocht nog wat geasfalteerd want 3 weken terug was dit niet fietsbaar. Ik heb er niemand al fietsend naar boven zien komen en ik ben toch een half uurtje op de top gebleven

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan