Tour de France 2022

Toch absurd, Majka kan nu perfect anderen besmetten.
Jungels is zo ook mogen starten he.

De vraag is waarom ze hem dan uberhaupt hebben getest?
Beter enkel nog renners met klachten testen, dan hebben we hopelijk minder van dit gedoe.
Anderzijds, het is de tour, die hebben allemaal wel klachten natuurlijk.

Tja, dat is een analyse van kust mijn kloten he. Het idee dat van Aert Vingegaard tijd kost in de 4e etappe zegt genoeg. Als hij daar niet rijdt, kan hij Jonas sowieso niet meepakken, dus wat voor logica is dat? Dennis ging daar zo maar even sterk zijn?

Dus de tijdsverschillen zijn genoteerd, maar aangezien ze vooraan verder blijven fietsen, kan het goed zijn dat diegene die vooraan blijft en wint, achteraf te horen krijgt dat hij uiteindelijk niet heeft gewonnen?

Dus de tijdsverschillen zijn genoteerd, maar aangezien ze vooraan verder blijven fietsen, kan het goed zijn dat diegene die vooraan blijft en wint, achteraf te horen krijgt dat hij uiteindelijk niet heeft gewonnen?

Neen, koers is hervat dus vanaf nu is alles officieel.

Al die zever over Jumbo-Visma. Wa gaan onze analysten zeggen als ze naast de groene ook de gele trui pakken.

Neen, koers is hervat dus vanaf nu is alles officieel.

Ik schakelde pas paar minuten geleden in, dus misschien heb ik het gemist. Maar er was toch eentje die de hele tijd aan't fietsen was? Die Bettiol. Of was die ook gestopt en is die gewoon zijn voorsprong opnieuw bijeen aan't fietsen?

Ja, om te protesteren tegen de vervuilende fietsers.
Ik ben niet graag azijnpisser.
Maar een profesionneel wielrenner is nu niet echt het prototype van een klimtaatneutrale bewoner op de planeet.
Continu reizen met het vliegtuig…
Tourstart in het buitenland hoeft ook niet. Is nog altijd Ronde van Frankrijk hé…

Ja, om te protesteren tegen de vervuilende fietsers.

Die fietsers zijn niet echt milieubewust neen, honderden bidons, voedselverpakkingen, etc die elke editie in de natuur gegooid worden. Ook de toeristen/toeschouwers zijn niet echt milieubewust daar aan de kant van de weg.
En dan natuurlijk de carbon footprint van alle deelnemers, staff en toeristen tikt aardig aan in zo'n massa event.

Ik vind z'n videos vaak zeer interessant maar deze raakt kant noch wal, zonder WvA gingen ze allicht zonder iets naar huis...

Al dat rode bengaals vuurwerk, volgens mij gewoon RAFC supporters? :lol:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan