Nattefrost
Well-known member
Bron? Ik vind er nergens iets over terug.Vingegaard zou met rugproblemen kampen ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bron? Ik vind er nergens iets over terug.Vingegaard zou met rugproblemen kampen ...
Gaudu?Of G.

This man:Gaudu?
Vandaag gaan de machtsverhoudingen duidelijk worden. Ik ben benieuwd![]()

Dan hebben ze het verkeerd verkochtDat is niet de laatste klim (col du Granon) hoor, dat zijn de Lacets de Montvernier. Ook in deze etappe wel, maar de eerste klim van de dag en zal dus weinig van betekenis zijn.
het ziet er alleszins iets uit waar ik geen goesting in zou hebben 
Is zoals Psycho al zei gewoon klim 1 en de ziet er vooral esthetisch mooi uit maar is voor de rest 2 keer niks. Niet extreem steil en hoop en al 3,4km. Dat is een beklimming die je evengoed in de Ardennen zou kunnen terugvinden.Ik kijk uit naar de rit vandaag! Die laatste klim ziet er op papier redelijk zotjes uit.
edit: En op foto ook oO

Mooi dat mvdp Wout wilt helpen voor het groenVDP en VA met de koppeltijdrit![]()
Is zoals Psycho al zei gewoon klim 1 en de ziet er vooral esthetisch mooi uit maar is voor de rest 2 keer niks. Niet extreem steil en hoop en al 3,4km. Dat is een beklimming die je evengoed in de Ardennen zou kunnen terugvinden.![]()
![]()
Lacets de Montvernier - Profile of the ascent
Lacets de Montvernier is a climb in the region La Maurienne. It is 3.4 km long and bridges 277 m of vertical ascent with an average gradient of 8.1%, resultingclimbfinder.com
gemiddeld 8% met toppen van 12%.
Zo "niet extreem steil" is dat toch ook weer niet. Hebben we dit soort beklimmingen in de Ardennen?
De haussire?![]()
Lacets de Montvernier - Profile of the ascent
Lacets de Montvernier is a climb in the region La Maurienne. It is 3.4 km long and bridges 277 m of vertical ascent with an average gradient of 8.1%, resultingclimbfinder.com
gemiddeld 8% met toppen van 12%.
Zo "niet extreem steil" is dat toch ook weer niet. Hebben we dit soort beklimmingen in de Ardennen?