Tour de France 2022

Pogacar daarstraks duidelijk roepen tegen Majka: Nog niet te rap t'is te vroeg!
Want die ging straks zo stevig door dat niemand nog in zijn wiel zat. :biglaugh:

Quintana zal eens mee het gat dicht rijden op zijn ploegmaat

Gaat gezellig worden aan het ontbijt morgenvroeg

Wat een nutteloze actie om Van Aert te laten wachten, heeft letterlijk niks opgebracht want Roglic gaat nog altijd 6 minuten of meer oplopen.
Geen idee of WVA helemaal meekon met Bargeuil, maar hij had vast wel iets kunnen betekenen voor Vingegaard op de laatste col.

Wat een nutteloze actie om Van Aert te laten wachten, heeft letterlijk niks opgebracht want Roglic gaat nog altijd 6 minuten of meer oplopen.
Geen idee of WVA helemaal meekon met Bargeuil, maar hij had vast wel iets kunnen betekenen voor Vingegaard op de laatste col.
Ik ben niet aan het kijken, maar van wat ik lees snap ik het ook echt niet. Wachten op Vingegaard klinkt logisch, op een Roglic die op de voorlaatste (!) col moet passen al heel wat minder.

Had zomaar een tweede bergetappe kunnen winnen. Nuja, wat is een bergrit. :unsure:

Grappige move wel van Quintana. Als Pog/Vingegaard zich koest houden kan dat wel eens een absolute topdag kunnen worden voor Arkea.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan