Tour de France 2022

Fuck dit, volgend jaar rond deze tijd ga ik zorgen dat ik corona oploop.:angry:

Parijs is nog ver, hombres. Er zijn nog de Pyreneëen ook he.
Natuurlijk maar Pogacar hier toch een junioren fout gemaakt. Hij heeft zich vandaag gewoon gek laten maken, hij is in de val getrapt.
Hij gaat hier wél stevig uit leren en sterker terug komen.

Hopelijk gewoon een hongerklopje, dan krijgen we nog vuurwerk in deze Tour. Corona zou een serieuze domper zijn.
Ja hopelijk zeker niet dat laatste.

Natuurlijk maar Pogacar hier toch een junioren fout gemaakt. Hij heeft zich vandaag gewoon gek laten maken, hij is in de val getrapt.
In welke val is hij getrapt eigenlijk?

Ik geloof nooit dat hij hier +2 min verliest door wat aanvallen te beantwoorden. Thomas heeft bv. hetzelfde moeten doen en die rijdt hier zelfs nog voor Pogacar. Er is hier duidelijk iets aan de hand. Hongerklop of corona lijkt me zeer duidelijk.

Ik geloof nooit dat hij hier +2 min verliest door wat aanvallen te beantwoorden. Thomas heeft bv. hetzelfde moeten doen en die rijdt hier zelfs nog voor Pogacar. Er is hier duidelijk iets aan de hand. Hongerklop of corona lijkt me zeer duidelijk.
Dit dus. Dat stuk zal hem wel een beetje krachten gekost hebben (bij Roglic en Vingegaard ook trouwens), maar dat verklaart deze klop toch niet.

Niemand gaat verbaasd zijn als die één van de volgende dagen positief test.

Meerdere. Nutteloze sprintjes doen voor de bergen eraan komen.
Continue springen op Roglic .. die eigenlijk niet goed was maar blufpoker speelde.
Zelf aangaan terwijl het nog ver was .. (totaal onnodig).

Natuurlijk gaat dit alles, niet de (volledige) reden zijn, maar elke scheet die je extra inspant, krijg je nadien op je kas.

Ja hopelijk zeker niet dat laatste.
Wa kon Pogacar doen, had totaal geen ploeg op de gallibier. Kon toch ook Roglic niet laten rijden en hem laten aansluiten met VA ?

Grellig die rit vandaag. enkel de laatste 5km kunne zien omdatk late heb opt werk nondeju! Pogacar fameuze klop gekregen precies. En wij die dachten dat de tour na de kassei etappe al voor 90% afgeschreven was

Ik geloof ook niet echt in dom gekoerst van Pogacar. Offday of hongerklop of Corona of ... .

Meerdere. Nutteloze sprintjes doen voor de bergen eraan komen.
Continue springen op Roglic .. die eigenlijk niet goed was maar blufpoker speelde.
Zelf aangaan terwijl het nog ver was .. (totaal onnodig).

Natuurlijk gaat dit alles, niet de (volledige) reden zijn, maar elke scheet die je extra inspant, krijg je nadien op je kas.
Alsof dat sprintje van gisteren überhaupt een verschil maakt, komaan zeg. Vingegaard doet uiteindelijk die inspanning ook.

En dat springen op Roglic was achteraf gezien niet nodig geweest, maar op de moment zelf wel hè. Als die wegrijdt en in de vallei bij Wout komt rijden ze minuten weg en als die effectief goed genoeg is...

Wa kon Pogacar doen, had totaal geen ploeg op de gallibier. Kon toch ook Roglic niet laten rijden en hem laten aansluiten met VA ?
Ik draai dit gewoon om: Waarom niet ?? :tongue:

En dat springen op Roglic was achteraf gezien niet nodig geweest, maar op de moment zelf wel hè. Als die wegrijdt en in de vallei bij Wout komt rijden ze minuten weg en als die effectief goed genoeg is...
Hij had ook 2 minuten voorsprong .. soms moet je eens gokken om te winnen. Nu moest hij echt op alles springen.
Dat niet iedereen het met mij eens is, dat kan ik wel ergens begrijpen. Maar bon het zijn allemaal ook maar meningen ..

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan