Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zit José al heel de dag te doen alsof Powless zo een zotte Tour rijdt? Absoluut gene slechte hé, maar overdrijf eens niet.
Deed mee in de Roubaix rit voor de zege en doet nu weer mee in een bergrit dat is toch knap. Jose denkt misschien dat het een belg is.
Versta ik ook echt niet.Maar stop nu toch eens met die "reportage's" op 25km van het einde![]()
Gisterenavond die reportage doorgespoeld (zoals de helft van Sammy's piano muziek/slomo reportages) en nu verplichten ze mij toch om daar naar te kijkenMaar stop nu toch eens met die "reportage's" op 25km van het einde![]()

Vroeg ik mij ook af. Ze zitten daar nog met drie.Moet Van Aert dit nu doen? Meer dan ploegmaats genoeg die dit werk kunnen doen.
't is binnen zeker voor Pidcock, 5 minuten rijden ze echt niet toe imo
Jumbo met 4 en alle andere ploegen moeten quasi lossen op UAE en Ineos na![]()
Op Alpe Duez misschien wel.Aan de voet was het al duidelijk dat de winnaar vooraan zat natuurlijk. 6 minuten rij je niet dicht op Alpe Duez op degelijke klimmers.
Mooie entre in de Tour geschiedenis voor Pidcock, zal niet zijn laatste wapenfeit zijn.