Tour de France 2022

QS was heel de rit nog nergens te zien, tenzij achteraan :D Lotto valt weg en hop, daar zijn ze ineens!
Wielrennen moet nu ook geen pussy sport zijn he. Ik twijfel of Fabio die laatste 50k wel zal overleven, das echt wel zwaar als er tempo getrokken wordt, constant oplopend.

Hoe sommige zo zeker zijn dat Wout hier wint..
Ja chauvinisme het is me toch iets :p
Gij zijt altijd negatief.. op alles en iedereen constant. Liever optimistisch dat een Belg wint dan een verbitterd manneke te zijn.
Trouwens het heeft eigenlijk niks te maken met chauvinisme. Wout is nu eenmaal den beste.. ge moet geen Belg zijn om dat te denken...

Waarom geven ze nu een reportage, zo missen ze het lossen van Ewan. Focus toch eens op de koers ipv altijd te onderbreken, die interviews ook altijd.

Wielrennen moet nu ook geen pussy sport zijn he. Ik twijfel of Fabio die laatste 50k wel zal overleven, das echt wel zwaar als er tempo getrokken wordt, constant oplopend.

Dus eigenlijk geef je toe dat het heel vreemd is dat QS daar opeens begint te knallen aangezien Jakobsen dit niet aankan?

Niet dat het uitmaakte natuurlijk. Ewan even op adrenaline vol gegaan maar als je zo hard op je knie valt, is het gaan voor vandaag hé. Misschien voor heel de Tour.

Nu Pogacar bijna op kop van het peloton dus Alpecin ook zijn mannetjes op. Winnaar zou best wel eens vooraan kunnen zitten. Tenzij ze plots waaiers beginnen trekken.

Hoe sommige zo zeker zijn dat Wout hier wint..
Ja chauvinisme het is me toch iets :p
Het chauvinisme? :laugh: .Wout ging ook geen geel pakken op dag 2 volgens jou of Amstel winnen of..

ALS ze de kopgroep terug pakken is hij toch één van de absolute topfavorieten? Ewan er al af, Jakobsen en Groenewegen hebben onderweg al veel afgezien. Grootste concurrent is Philipsen zeker?

Nu Alpecin ook gedaan heeft met rijden zal het voor de kopgroep zijn.

Gij zijt altijd negatief.. op alles en iedereen constant. Liever optimistisch dat een Belg wint dan een verbitterd manneke te zijn.
Trouwens het heeft eigenlijk niks te maken met chauvinisme. Wout is nu eenmaal den beste.. ge moet geen Belg zijn om dat te denken...
En ik altijd maar denken dat Vingegaard beter bergop reed en Jakobsen een betere sprinter was, maar dan zal ik mij toch vergist hebben :P
Wout is een magnifiek renner. Maar er zijn nog goeie renners hoor, en ze staan toevallig ook hier aan de start.

Echt schaamtelijk die Maarten Van Gramberen. Achter elke Engelse zin "hé?!" toevoegen 🤣🤣
Hier trek ik de grens.
Hij is GVD de enige die oprecht geïnteresseerd is in de sportman in het algemeen en hoe die zijn sport beoefend, Hoe die traint, wat die eet, etc. We zouden MEER Maarten moeten hebben !

Lachen met zijn he gaat mij een BRUG te ver.

Niet te vatten, en dat nadat een ganse dag de kopgroep binnen de 2 minuten zat. Amateurs.
Enfin ja, ik snap het wel. Met de problemen voor Jakobsen en Ewan heeft Matthews natuurlijk een uitgelezen kans om nog eens tweede te worden, dan moet je alles op alles zetten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan