Tour de France 2022

Niet te vatten, en dat nadat een ganse dag de kopgroep binnen de 2 minuten zat. Amateurs.
Enfin ja, ik snap het wel. Met de problemen voor Jakobsen en Ewan heeft Matthews natuurlijk een uitgelezen kans om nog eens tweede te worden, dan moet je alles op alles zetten.

Dit is voor Groenewegen hé, niet Matthews. Die heeft nu een uitgelezen kans natuurlijk als ze die vluchters toch nog pakken. Tegenwind en vals plat naar de finish. Blijft natuurlijk ongelofelijk dat je eerder niet gewoon Alpecin en Lotto helpt ma bon het BEX, je verwacht zo een dingen.

Smullen, zoals de Netflix van Movistar.

Mijn sympathie voor die ploeg is wel gestegen door die serie. Ik vind niet dat ze zoveel verkeerd hebben gedaan, in die Vuelta zijn er wel dingen misgelopen maar als je het zo ziet valt het wel ergens te begrijpen dat in de hektiek en met uitvallende TVs ze het overzicht wat kwijt waren.

"Toch nog een klimmetje hier, dat we niet zien in het roadbook... en dat we ook niet gezien hebben in het naar hier komen vanmorgen."

Shots fired. :')

"Toch nog een klimmetje hier, dat we niet zien in het roadbook... en dat we ook niet gezien hebben in het naar hier komen vanmorgen."

Shots fired. :')

Allemaal goed en wel, maar ge kunt in het roadbook toch duidelijk zien dat die laatste kilometers nog in een paar trapjes lichtjes omhoog gingen.

Was toch een mooie kans voor Ganna of Kung. Niet de beste Ganna die hier aan de start staat en van Kung is het beste stilaan ook af?

En zo begint het palmares van Pedersen er fraaier en fraaier uit te zien. Hopelijk volgend jaar toch eens een gooi naar een monument.

Was toch een mooie kans voor Ganna of Kung. Niet de beste Ganna die hier aan de start staat en van Kung is het beste stilaan ook af?

Beiden zich gewoon al kapot gereden aan het begin om met Jorgensen die grote groep en het peloton achter zich te houden, terwijl Pedersen, Houle en Wright daar nog in de wielen konden zitten. Niet toevallig dat die eerste drie de minsten waren. Maar beiden zijn deze Tour zeker niet super inderdaad.

Dit is toch echt een etappe die Van Aert bij ploeg die volledig in zijn dienst rijdt gewoon wint. Op dat vlak volg ik Planckaert dus wel dat Van Aert bij een ander (goed) team 5 a 6 etappes per Tour kan winnen.

Allez ik begrijp nu wel dat Vingegaard z'n gele trui prioriteit heeft, maar was het nu zoveel gevraagd om iemand als NVH/Laporte/Benoot wat te laten meedraaien vooraan? 't Is nu niet dat het verschil 10 minuten was hè.

Dit is toch echt een etappe die Van Aert bij ploeg die volledig in zijn dienst rijdt gewoon wint. Op dat vlak volg ik Planckaert dus wel dat Van Aert bij een ander (goed) team 5 a 6 etappes per Tour kan winnen.

Allez ik begrijp nu wel dat Vingegaard z'n gele trui prioriteit heeft, maar was het nu zoveel gevraagd om iemand als NVH/Laporte/Benoot wat te laten meedraaien vooraan? 't Is nu niet dat het verschil 10 minuten was hè.
Philipsen is sneller en die was meegeweest wss

Volgens Jose is dit ook een manier van goodwill creëren bij de andere ploegen. Niet alles willen meepikken, maar de kruimels verdelen 😃

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan