Tour de France 2022

Philipsen is sneller en die was meegeweest wss
En wanneer heeft een Philipsen die sneller is Wout al eens geklopt voor de overwinning? Juist ja. Met alleen sneller zijn koop je natuurlijk geen overwinningen en op zulk geaccidenteerd parcours wil ik het nog wel eens zien dat die effectief nog altijd rapper is.

En wanneer heeft een Philipsen die sneller is Wout al eens geklopt voor de overwinning? Juist ja. Met alleen sneller zijn koop je natuurlijk geen overwinningen en op zulk geaccidenteerd parcours wil ik het nog wel eens zien dat die effectief nog altijd rapper is.
Omdat hij te ver zat
Nu was er pak minder volk mee dus zou hij sowieso meer vooraan aan de sprint beginnen.

Omdat hij te ver zat
Nu was er pak minder volk mee dus zou hij sowieso meer vooraan aan de sprint beginnen.
Ahja, zoals op champs elysees toen hij in het wiel van Wout kon beginnen sprinten? Laat hem maar eerst is een etappe winnen voor je op voorhand al gaat beweren dat hij VA klopt want "hij is sneller".

Die wijsheid zullen we eens doorspelen aan Zeeman!
Dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben in feite, zo zijn er veel hoor die Wout nog nooit geklopt hebben in een sprint.
Ik kan anders wel eens zeggen wie hem dit seizoen wel al klopte, Gaudu, Jakobsen, Groenewegen en Pedersen.
Phillipsen kon nog wel bij dat rijtje toegevoegd worden hoor. Nee zijn ploeg opsouperen en Phillipsen meenemen met het risico dat je verliest is niet verstandig. Heel jumbo heeft zijn krachten nodig voor het geel.

Hier trek ik de grens.
Hij is GVD de enige die oprecht geïnteresseerd is in de sportman in het algemeen en hoe die zijn sport beoefend, Hoe die traint, wat die eet, etc. We zouden MEER Maarten moeten hebben !

Lachen met zijn he gaat mij een BRUG te ver.
Geen idee of dit al lachend geschreven is, maar ik vind Maarten effectief wel aangenaam om naar te luisteren.

Die wijsheid zullen we eens doorspelen aan Zeeman!
Dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben in feite, zo zijn er veel hoor die Wout nog nooit geklopt hebben in een sprint.
Ik kan anders wel eens zeggen wie hem dit seizoen wel al klopte, Gaudu, Jakobsen, Groenewegen en Pedersen.
Phillipsen kon nog wel bij dat rijtje toegevoegd worden hoor. Nee zijn ploeg opsouperen en Phillipsen meenemen met het risico dat je verliest is niet verstandig. Heel jumbo heeft zijn krachten nodig voor het geel.
Geen idee wat ik van uw comment moet maken of waarom dat relevant is voor deze discussie. De stelling was "PhiLipsen wint (of finisht voor VA) want is rapper als" en dat weerleg ik gewoon door simpel hun resultaten te vergelijken. PhiLpsen zal heus nog wel een sprint winnen en VA kloppen maar vanzelfsprekend zal dat uiteraard niet zijn.

Geen idee wat ik van uw comment moet maken of waarom dat relevant is voor deze discussie. De stelling was "PhiLipsen wint (of finisht voor VA) want is rapper als" en dat weerleg ik gewoon door simpel hun resultaten te vergelijken. PhiLpsen zal heus nog wel een sprint winnen en VA kloppen maar vanzelfsprekend zal dat uiteraard niet zijn.
Nee de stelling was 'als zijn ploeg rijdt dan wint VA hier gewoon', precies of er geen tegenstander meer zou mee geweest zijn.
We hebben in de vorige sprints nochtans gezien dat VA niet de snelste was want 2 keer geklopt hoewel hem op kop begon en zijn ploeg enkel op einde een inspanning leverde (en die zouden nu opgesoupeerd geweest zijn door de achtervolging)

Nee de stelling was 'als zijn ploeg rijdt dan wint VA hier gewoon', precies of er geen tegenstander meer zou mee geweest zijn.
We hebben in de vorige sprints nochtans gezien dat VA niet de snelste was want 2 keer geklopt hoewel hem op kop begon en zijn ploeg enkel op einde een inspanning leverde (en die zouden nu opgesoupeerd geweest zijn door de achtervolging)
Helemaal niet. Jij reageert op Pinkman zijn stelling, ik reageer op uw stelling ivm Philipsen. Als jij nu had gezegd Groenewegen is mee en die is sneller hadden we geen discussie gehad hoor. Die heeft uiteindelijk, net zoals Jakobsen, al bewezen VA te kunnen kloppen in een sprint.

Met andere woorden zeg jij dus dat Van Aert sneller is dan Philipsen?
En met overtuiging zeg jij dat? Ik zou zeggen gezien het palmares van Philipsen en wie hij in het verleden al geklopt heeft in de sprint hij toch op zijn minst een zeer gevaarlijke tegenstander is om tegen te sprinten als Wout zijnde.
Philipsen heeft ook gewoon al een stuk meer pluimen verdiend in sprints.

Helemaal niet. Jij reageert op Pinkman zijn stelling, ik reageer op uw stelling ivm Philipsen. Als jij nu had gezegd Groenewegen is mee en die is sneller hadden we geen discussie gehad hoor. Die heeft uiteindelijk, net zoals Jakobsen, al bewezen VA te kunnen kloppen in een sprint.
Philipsen ook in de tussensprint
Je kon duidelijk zien dat Jasper de speed had maar gewoon van te ver moest komen

Geen idee waarom het hier over Philipsen gaat though. Is vandaag als 105e binnengekomen op bijna tien minuten.

Natuurlijk is het trouwens verre van zeker dat Wout überhaupt de rit wint, maar als ik zie wat er nog overbleef in het peloton... Toch echt een gemiste kans. Ik zeg nu maar iets maar als die bij QuickStep reed had die al minstens vier ritten gewonnen.

Met andere woorden zeg jij dus dat Van Aert sneller is dan Philipsen?
En met overtuiging zeg jij dat? Ik zou zeggen gezien het palmares van Philipsen en wie hij in het verleden al geklopt heeft in de sprint hij toch op zijn minst een zeer gevaarlijke tegenstander is om tegen te sprinten als Wout zijnde.
Philipsen heeft ook gewoon al een stuk meer pluimen verdiend in sprints.
Man, je qoute mijn post maar je leest gewoon niet wat daar staat of wat? Enorm vermoeiend om zo te discussiëren hoor.

" PhiLpsen zal heus nog wel een sprint winnen en VA kloppen maar vanzelfsprekend zal dat uiteraard niet zijn"
" Met alleen sneller zijn koop je natuurlijk geen overwinningen en op zulk geaccidenteerd parcours wil ik het nog wel eens zien dat die effectief nog altijd rapper is."

Daar heb ik dus letterlijk gezegd dat Philipsen effectief wel sneller is maar dat die door slechte positionering en zwaardere ritten nog niet heeft kunnen winnen.

Philipsen ook in de tussensprint
Je kon duidelijk zien dat Jasper de speed had maar gewoon van te ver moest komen
Ja, weerleg ik ook niet. Enkel dat je met uw stelling wilt beweren dat "Philipsen is mee en is rapper" hij ook sowieso voor VA finisht (of wint).
Geen idee waarom het hier over Philipsen gaat though. Is vandaag als 105e binnengekomen op bijna tien minuten.

Natuurlijk is het trouwens verre van zeker dat Wout überhaupt de rit wint, maar als ik zie wat er nog overbleef in het peloton... Toch echt een gemiste kans. Ik zeg nu maar iets maar als die bij QuickStep reed had die al minstens vier ritten gewonnen.
Lol, ik dacht dat Alpecin al hun mannetjes opgesoupeerd had maar Philipsen was gewoon zelf gelost? Of hij heeft daarna laten lopen?

En WVA op bijna 6 minuten van Pedersen. Geen idee waarom WVA dan ooit kans had om te winnen. :sarcastic:

Als je enkel naar de uitslag kijkt ...
Philipsen heeft mechanisch probleem gehad of laten lopen he

En WVA op bijna 6 minuten van Pedersen. Geen idee waarom WVA dan ooit kans had om te winnen.

Als je enkel naar de uitslag kijkt ...
Philipsen heeft mechanisch probleem gehad of laten lopen he
Ik weet het niet zeker, maar laten lopen lijkt me toch straf neen? Je komt toch liever op uw gemak binnen in groep dan dat je het laatste gedeelte solo aflegt, aangezien hij werkelijk helemaal alleen is aangekomen.

Toch echt een gemiste kans. Ik zeg nu maar iets maar als die bij QuickStep reed had die al minstens vier ritten gewonnen.

Denk je dat echt? Als de ploeg dat voor Wout zou kunnen dan kunnen ze dat nu ook voor Jakobsen. En dat zie ik gewoon niet gebeuren momenteel.
Nee Wout is gewoon hors categorie en jumbo heeft de betere ploeg hier. Maar de focus ligt op Vingegaard natuurlijk.
Uiteindelijk is voor Jumbo hun tour al geslaagd, al enkele ritten binnengehaald, groen is binnen en ze hebben momenteel al heel wat dagen geel in de ploeg gehad en ze gaan het misschien meenemen naar Parijs.
Het ploegbelang gaat boven Wout zijn persoonlijk belang, maar vergeet niet dat dit ploegbelang ook bijdraagt en bijgedragen heeft aan Wout zijn belang.

Denk je dat echt? Als de ploeg dat voor Wout zou kunnen dan kunnen ze dat nu ook voor Jakobsen. En dat zie ik gewoon niet gebeuren momenteel.
Nee Wout is gewoon hors categorie en jumbo heeft de betere ploeg hier. Maar de focus ligt op Vingegaard natuurlijk.
Uiteindeljk is voor Jumbo hun tour al geslaagd, al enkele ritten binnengehaald, groen is binnen en ze hebben momenteel al heel wat dagen geel in de ploeg gehad en ze gaan het misschien meenemen naar Parijs.
Het ploegbelang gaat boven Wout zijn persoonlijk belang, maar vergeet niet dat dit ploegbelang ook bijdraagt en bijgedragen heeft aan Wout zijn belang.
Jakobsen heeft tot dusver maar twee ritten kunnen winnen, rit 2 en 3. Al de rest was te zwaar voor hem. Wout daarentegen kan veel meer aan.

In een ploeg als QuickStep heeft hij dan nog eens meer kans in een rasechte massasprint want betere lead-out, dus ja. Ik ben er heilig van overtuigd dat Wout vandaag al minstens vier ritten had gewonnen.

Jakobsen heeft tot dusver maar twee ritten kunnen winnen, rit 2 en 3. Al de rest was te zwaar voor hem. Wout daarentegen kan veel meer aan.

In een ploeg als QuickStep heeft hij dan nog eens meer kans in een rasechte massasprint want betere lead-out, dus ja. Ik ben er heilig van overtuigd dat Wout vandaag al minstens vier ritten had gewonnen.
In beide massasprints ligt hij op kop en wordt nog voorbijgestoken dus die had hij dan ook niet kunnen winnen.
De rit die hij won was dankzij zijn ploeg (en Ineos), die had hij met QS niet gewonnen.

Dus nee hij had er zelfs 1 minder gewonnen want vandaag was het ook verre van zeker dat ze dat gat nog hadden dichtgereden.

Longwy heeft hij zichzelf uitgeschakeld

Philipsen heeft laten lopen na de laatste beklimming toen duidelijk werd dat er niet meer gesprint ging worden, die is er helemaal niet gelost. Net zoals vele anderen overigens, waaronder Groenewegen zelfs.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan