Tour de France 2022

Bijdragen, en hoe, aan een verhaal waarin één ploeg groen én geel kan pakken is toch ook iets waard zeker?

Uiteraard, maar ik bekeek het nu even louter vanuit zijn individuele successen.
Ja maar wielrennen is een ploegsport.
En hij heeft ook gewoon al heel veel te danken aan de ploeg, zonder de ploeg had hij bepaalde overwinningen ook gewoon niet gehaald.
Het ploegbelang zijnde geel heeft ook gewoon zijn belang, en is zelfs belangrijker dan een ritoverwinning.

Wout heeft het geluk om een steengoed renner te zijn, en gewoon omringd te zijn door een zeer sterke ploeg.

Graag enkel discussie over het onderwerp en niet over andere users.
Volgens mij zijn mrkendl en somedude en dan nog ene die ik hier geblocked heb dezelfde mensen. Met de enige bedoeling om te trollen, de ene account wat erger dan de andere..
Ge kunt zagen zoveel als ge wilt, de kans dat Wout was gewonnen was veel groter dan dat Philipsen was gewonnen.. efkes doortrekken op dat laatste bergske en de spurters zaten al achteraan het peloton. Dan de snelheid Erik houden en no way dat die terugkomen..
"Ja maar, de vorige keer zat Philipsen te ver en daarom was hij niet gewonnen." Philipsen zit altijd te ver en Wout altijd goed vooraan..

Volgens mij zijn mrkendl en somedude en dan nog ene die ik hier geblocked heb dezelfde mensen. Met de enige bedoeling om te trollen, de ene account wat erger dan de andere..
Ge kunt zagen zoveel als ge wilt, de kans dat Wout was gewonnen was veel groter dan dat Philipsen was gewonnen.. efkes doortrekken op dat laatste bergske en de spurters zaten al achteraan het peloton. Dan de snelheid Erik houden en no way dat die terugkomen..
"Ja maar, de vorige keer zat Philipsen te ver en daarom was hij niet gewonnen." Philipsen zit altijd te ver en Wout altijd goed vooraan..
Puur kwa lengte zouden @SomeDude en ik dezelfde kunnen zijn maar daar stopt de vergelijking waarschijnlijk wel :unsure: En unlike @MrKend54l woon ik niet in het hol van pluto :hug: Ik begrijp nog steeds niet hoe men iemand kan blokken over 2 posts die u goesting niet zijn, als iedereen dat hier zou doen dan zou het snel een hele dooie boel worden. Tis trouwens ook niet dat er van de andere zijde niet getrolled wordt. :tongue:

Niet dat ge hier ook maar iets van kunt lezen natuurlijk :unsure:

Omdat hij door Laporte en consoorten perfect vooraan afgezet wordt maar ze geen klop doen voor de rest.
Gisteren zouden die dan al ingezet geweest zijn en dus niets meer kunnen betekenen.

Philipsen mist zijn lead-out itt vorig jaar maar de groep was stuk kleiner dus zou hij sowieso beter geplaatst geweest zijn.

Beide hebben ze nog geen massasprint/vlakke groepssprint gewonnen deze Tour

En dan had je mss nog Groenewegen en Ewan (zonder val) ook als tegenstander en die eerste heeft wel al een massasprint gewonnen deze Tour

Hele ruime kopgroep, maar weer geen Belg mee...

Teuns heeft nog wel geprobeerd zo te lezen, jammer dat dat niet gelukt is.

Krachten verspilling natuurlijk. Waar denkt hij naar toe te gaan op 180km van de streep tegen de Jumbos. Enige kans die hij maakt om deze Tour te winnen is dat Vignegaard een offday kent en ook een paar minuten verliest op een slotklim. Er ergens tussen door glippen gaat niet lukken daar zijn de Jumbos te sterk voor. Dat is het nadeel van het feit dat de sterkste ploeg geel heeft, de koers wordt zo doodgemaakt.

Krachten verspilling natuurlijk. Waar denkt hij naar toe te gaan op 180km van de streep tegen de Jumbos. Enige kans die hij maakt om deze Tour te winnen is dat Vignegaard een offday kent en ook een paar minuten verliest op een slotklim. Er ergens tussen door glippen gaat niet lukken daar zijn de Jumbos te sterk voor. Dat is het nadeel van het feit dat de sterkste ploeg geel heeft, de koers wordt zo doodgemaakt.
Zo enorm sterk kwamen ze niet voor de dag vond ik bij die prikken van Pogacar.
Was natuurlijk nog maar in het begin van de etappe en misschien wat onverwacht.
Maar wel akkoord dat Vingegaard de evenknie is van Pogacar momenteel. Zie hem niet meteen lossen, maar zeg nooit nooit.

Zo enorm sterk kwamen ze niet voor de dag vond ik bij die prikken van Pogacar.
Was natuurlijk nog maar in het begin van de etappe en misschien wat onverwacht.
Maar wel akkoord dat Vingegaard de evenknie is van Pogacar momenteel. Zie hem niet meteen lossen, maar zeg nooit nooit.
Ja ze hadden dat gewoon nog niet verwacht op die moment e.. nu zijn ze wel wakker :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan