Tour de France 2025

Heel sterk van Remco hoor. Hopelijk zichzelf niet opgeblazen om terug te komen. We zullen het snel weten op de Hautacam. :)

Beter niet over zijn toeren gaan op de slotklim en blijven zijn eigen tempo rijden,
100% zeker dat er zich een paar nog fameus gaan tegenkomen die ie gaat oprollen!

Mja hij gaat er 9/10 direct af op hautacam maar als hij zijn tempo kan houden is die 3de plaats nog altijd een optie.

lol en gaat zich nu meteen waar in het wiel van Pogacar en Vingegaard gaan zetten. De G3 weer samen alsof er niks gebeurd is.

Knappe inspanning. Ofwel heeft hij het dipje overleefd en zijn tweede adem gevonden, ofwel heeft hij zich geforceerd om terug te komen en bekoopt hij dat subiet op Hautacam.

Ik denk dat remco hem gewoon altijd aan zijn waardes houd en daar niet van afwijkt
Ja 100% is hij dus niet maar het is wel iemand die continue zijn meterke in het oog houdt.
Soms iets te veel ..

Ik vraag me wel af waarom zijn waarden niet zo goed zijn vandaag. De overgang naar de echte bergen niet goed verteerd? De warmte? Of toch nog trainingsachterstand na die zware val? Dan heeft hij de schijn nog lang opgehouden ..

Hij is wel rustig gebleven, kudos hiervoor. Nu schade beperken zeker? En hopen op beterschap.

Knappe inspanning. Ofwel heeft hij het dipje overleefd en zijn tweede adem gevonden, ofwel heeft hij zich geforceerd om terug te komen en bekoopt hij dat subiet op Hautacam.

Veelal 2de adem anders kom je niet terug, kwestie van hartslag onder controle krijgen.

Ni de eerste keer dat er een klimmer volledig in de soep draait bij de eerste bergrit als het voordien een zottekot was,
eerste 2 uur vandaag weeral +50 gemiddeld en dan ineens klein trappen.

Niet dat ie gaat winnen vandaag, maar vrij zeker van dat ie niet meer volledig gaat parkeren!

(Eigen tempo, en de mannen die denken dat ze meekunnen, oprollen achteraf)

Wellens, wat een beest :love:

Remco... was te verwachten zeker. Nu schade beperken.

Vingegaard die alleen zit is toch ook enigszins verrassend. Het is ooit anders geweest...

Terug
Bovenaan