Tour de France 2025

Toch een beetje een slechte keuze van VDP om mee te gaan vandaag in hindsight.
Pak voor de broek en winstkansen voor morgen gehypothekeerd.

Voor iemand van het kaliber Mathieu boeit die Gele trui op dit moment toch voor geen meter, vergiftigd geschenk.
Kan me niet inbeelden dat die vandaag met het gele idee is vertrokken & niet de ritwinst :S

Ben benieuwd wie er van de klassementsmannen tijd gaat verliezen want tis echt wel een steil ding op het einde.

Vdp gaat zich nog mogen reppen voor groen en geel

Als je morgen kan winnen? en al geel gedragen hebt. In geen 1000 jaar, ik liet me los uitzakken.
Ik zou het straf vinden als die morgen een rol van betekenis gaat spelen, vandaag gaat echt fameus in de kleren hangen!
Pogacar is normaal gezien ook de betere morgen hoor

Pogacar is normaal gezien ook de betere morgen hoor
VDP won daar in 2021 na in de voorlaatste ronde op de Mur bonis te pakken, zelf al is VDP minder en Pogi beter dan toen.
Vandaag compleet verkeerde keuze imo, had beter op morgen gespeeld.

Morgen is ie zijn geel ongetwijfeld weer kwijt..

VDP won daar in 2021 na in de voorlaatste ronde op de Mur bonis te pakken, zelf al is VDP minder en Pogi beter dan toen.
Vandaag compleet verkeerde keuze imo, had beter op morgen gespeeld.

Morgen is ie zijn geel ongetwijfeld weer kwijt!
Ja dat weet ik maar was bovendien ook op dag 2 en zoals je zegt: Pogacar is zoveel beter als toen

Maar morgen wint een Belg als de trend van dit jaar zich doorzet :lol:

De pleuris gereden voor met 1 seconde geel te pakken.
Had ie zich gespaard voor morgen had ie meer kans op dubbel, ritwinst & geel* dan vandaag.

Volledig slechte keuze imo.

Edit: *brainfart :rofl::rofl: volledig vergeten dat VDP uiteraard op meer dan een minuut stond

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan