Pieterjan94
Well-known member
De ontbrekende watts, vraag maar aan Vocsnor
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De ontbrekende watts, vraag maar aan Vocsnor
Buiten Vingegaard zit de rest op lengtes ...en dan in de sprint nog geen bonis tjah
en nog eens op 2" ook door dat gaatje
Vind zijn explosiviteit heel beperkt vorig jaar heb ik hem snedigere sprintjes zien doen
Hij is heel goed maar bochtenwerk + sprinten = Nope. Lijken mij nog restantjes te zijn van zijn schouderblessure.en dan in de sprint nog geen bonis tjah
Vind zijn explosiviteit heel beperkt vorig jaar heb ik hem snedigere sprintjes zien doen
Dit was niet voor de overwinning hé. Enfin... jawel, maar hij voelde direct dat Pogacar véél sneller was dan heb je vaak ook niet de neiging van het laatste beetje uit die uitgewrongen benen te persen. Denk Pogacar & Vingegaard weg en hij regelt dit sprintje wel denk ik (of beter, er zou niet gesprint zijn, het zou een solo geweest zijn).en dan in de sprint nog geen bonis tjah
Is hij daar nu nog over bezig? Das 2 dagen geledenJosé gedraagt zich echt een beetje als een loser zeg. Wilt zo graag gelijk halen na zijn foute inschatting tijdens de tijdrit. Begint hij nu weer met dat "pure knecht" gedoe bij Almeida. Wat maakt dat in godsnaam uit, die gast was vorig jaar 4e, ging gewoon weer top 5 rijden hoor.

Echt he.José gedraagt zich echt een beetje als een loser zeg. Wilt zo graag gelijk halen na zijn foute inschatting tijdens de tijdrit. Begint hij nu weer met dat "pure knecht" gedoe bij Almeida. Wat maakt dat in godsnaam uit, die gast was vorig jaar 4e, ging gewoon weer top 5 rijden hoor.
) Blijf het zot vinden dat er niemand zelf probeert, iedereen naar de slachtbank.
ook in die eindsprint, iedereen wacht tot de Pogi zelf aanzet.
Almeida ging op zijn minst opnieuw top 5 zijn. (In mijn ogen zelf Podium, maar dat is natuurlijk niet zeker)
Nu heeft Pogi er een echte voltijdse luxeknecht bij, Pogi gaat 8 etappes winnen deze tour.
Blijf het zot vinden dat er niemand zelf probeert, iedereen naar de slachtbank.
ook in die eindsprint, iedereen wacht tot de Pogi zelf aanzet.
(je moet natuurlijk nog kunnen, maar er moeten toch nog Gaviria's zijn die te vroeg beginnen).
Iedereen erkent al zijn onmacht tegenover Pogi.
Bij de bookmakers is het duidelijk: Het wordt hetzelfde podium als vorig jaar in dezelfde volgorde.Nog enkel Jorgenson om in de gaten te houden voor Evenepoel.

Niet helemaal mee eens. Maak er buiten die 3 van. Remco kon nog iets sneller op een bepaald moment (niet in de sprint maar toch net daarvoor).Kijk eens naar de gezichten... allemaal volledig op de limiet buiten die 2.
Eens niet vallen in een heel seizoen, een vlekkeloze voorbereiding en naar een betere (tour)ploeg verhuizen = Het lijkt mij dat hij vroeg of laat nog een tikkeltje beter zal worden. (sinds 2022 is daar toch enige stilstand in gekomen maar men vergeet dat hij nog altijd maar 25 jaar is. Je prime = 27/28. Dus ik geloof oprecht dat er nog marge op zit in de toekomst)Uiteindelijk nog altijd jong Evenepoel, wie weet kan hij toch ooit nog hoger mikken. Dit jaar nog niet, maar ieder jaar is anders.

naar een betere (tour)ploeg verhuizen
We weten natuurlijk niet hoelang Pogacar dominant blijft. Ook rond uw 30ste kan je nog de Tour winnen. Tenzij er dan alweer nieuwe toptalenten zijn. En Pogacar zal ook wel nog eens een minder jaar hebben.Eens niet vallen in een heel seizoen, een vlekkeloze voorbereiding en naar een betere ploeg verhuizen = Het lijkt mij dat hij vroeg of laat nog een tikkeltje beter zal worden. (sinds 2022 is daar toch enige stilstand in gekomen maar men vergeet dat hij nog altijd maar 25 jaar is. Je prime = 27/28. Dus ik geloof oprecht dat er nog marge op zit in de toekomst)
Of dat voldoende zal zijn voor tourwinst? Ik heb gene glazen bol maar deze Pogacar kloppen blijft elke jaar sowieso een heel grote uitdaging.![]()