No offense maar je kan moeilijk zijn huidige ploeg top-3 noemen op vlak van beste ploeg voor het rondewerk.Zoekt UAE of Visma dan nog een Tour kopman?
Maar goed Remco moet zich goed voelen bij zijn ploeg en hij kiest waar hij rijdt niet ik hé

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offense maar je kan moeilijk zijn huidige ploeg top-3 noemen op vlak van beste ploeg voor het rondewerk.Zoekt UAE of Visma dan nog een Tour kopman?

Mss naar Bora met Roglic en Lipowitz als superknechten in de bergen?No offense maar je kan moeilijk zijn huidige ploeg top-3 noemen op vlak van beste ploeg voor het rondewerk.
Pogacar is slechts een jaar en 4 maand ouder. En ik denk dat we stilaan ook moeten afstappen van dat 27/28 jaar is prime gedoe. Die gasten zijn ondertussen meer dan 5 jaar prof en trainen ook van daarvoor al zoals profs, hoeveel marge is er nog? Het is ook niet dat hij zoals Vauquelin met zijn Bianchi nog een betere fiets onder de kont kan krijgen.Eens niet vallen in een heel seizoen, een vlekkeloze voorbereiding en naar een betere ploeg verhuizen = Het lijkt mij dat hij vroeg of laat nog een tikkeltje beter zal worden. (sinds 2022 is daar toch enige stilstand in gekomen maar men vergeet dat hij nog altijd maar 25 jaar is. Je prime = 27/28. Dus ik geloof oprecht dat er nog marge op zit in de toekomst)
Of dat voldoende zal zijn voor tourwinst? Ik heb gene glazen bol maar deze Pogacar kloppen blijft elke jaar sowieso een heel grote uitdaging.![]()
Roglic en knechtenMss naar Bora met Roglic en Lipowitz als superknechten in de bergen?
. In geen miljoen jaar.Is misschien veranderd met ouder te wordenRoglic en knechten. In geen miljoen jaar.
.Inderdaad, ik vind dit onbegrijpelijk. Dan heeft nen mens eens tijd om naar de koers te kijken. 2 oersaaie sprintritten?Wat een triestige ritten trouwens dit weekend. Zo ga je niet veel kijkers lokken.
Wat Nys betreft, gaat hij de toer op, zoals de twee andere Franse jonkies vorig jaar meemaakten in hun eerste Tour.
Met grote verwachtingen, maar de kennismaking met de Tour is nog een stap te groot.
Uitrijden zou al fantastisch zijn.
Is dan toch serieus gevallen? In de interviews is er niet veel van te merken.Heeft toch gewoon alles met zijn val in de eerste etappe te maken? Ge herstelt daar niet zomaar 1 2 3 van hoor.
Kijk naar Van Eetvelt, die komt elke dag bij de laatsten binnen. OConnor begon heel goed, maar viel en staat ondertussen op een half uur.
Onmogelijk om te oordelen over renners die hard gevallen zijn.
Los van dat ondertussen de recuperatie sowieso begint te spelen bij renners en dan komen de klassementsrenners en ervaren renners met een grote motor meer en meer naar boven, ook al wordt het parcours niet per se zwaarder.
Ik vraag me af, moet je echt de beste ploeg hebben om de tour te winnen als je zelf de beste bent?
Volg heel de tijd en sla toe de laatste week..
Is dan toch serieus gevallen? In de interviews is er niet veel van te merken.
Misschien ben ik idd te streng voor zij, die zijn gevallen.
Ik ga er altijd van uit, dat twee dagen na een val, de ergste zijn en je na nog een paar dagjes, je terug in orde bent.
Anderzijds, zijn eerste GT en meteen de Tour. Dat is geen kattenpis. Logisch dat je niet meteen meedraait, ongeacht een val of niet.
Nys heeft idd verzachtende omstandigheden (wat ziekje tijdens de Belgium Baloise Tour en valpartij) maar beseft nu ook dat de Tour nog iets anders dan een klassieker. Achteraf bekeken had ie mssn eerst beter een Giro of Vuelta gereden. Maar het is een heel goeie leerschool voor een jonkie als hijzelf
Het probleem hiermee is dat de Giro te dicht aanleunt bij de Waalse klassiekers en qua inhoud is het nog geen Van Aert, die kan dubbelen met iets meer rust. Mss met alleen de AGR - WP - Luik en geen Baskenland, dat hij wel op niveau kan zijn in de Giro.Achteraf bekeken had ie mssn eerst beter een Giro of Vuelta gereden. Maar het is een heel goeie leerschool voor een jonkie als hijzelf
maar de Tour is ook geen cadeau voor hem en dan moet je durven keuzes maken en dan lijkt me meteen de Tour gewoon een heel zware keuze voor hem. Het heeft ook niet veel zin als ie helemaal uitgewrongen uit de Tour zou komen. En leuk dat hij bvb in Polen 3 ritten won op World Tour niveau maar als je dan ziet welke andere renners er daar in de top 5 rijden (bvb Kelderman reed 2de, 3de en 5de in de ritten die Nys won en dat is nu niet meteen de springveer), en nu is dit tegen de absolute wereldtop die ook allemaal in vorm zijn. Absoluut geen cadeauHet probleem hiermee is dat de Giro te dicht aanleunt bij de Waalse klassiekers en qua inhoud is het nog geen Van Aert, die kan dubbelen met iets meer rust. Mss met alleen de AGR - WP - Luik en geen Baskenland, dat hij wel op niveau kan zijn in de Giro.
Vuelta te dicht bij het crossseizoen. Dat wil hij blijkbaar nog niet afgeven en terecht.
Rijd de Vuelta en hij begint pas eind november, denk ik.
Ik denk ook dat na de Tour het stopt voor hem. Misschien nog Plouay.
Zo'n jongen moet je de nodige rust geven in combinatie met het crossseizoen.
Dacht van welLag Steff Cras er ook weer bij bij die val op het einde? Verliest vandaag meer dan 9 minuten