Tour de France 2025

Sivakov ook al gelost zeker? Pogacar heeft dus enkel nog Yates voor het hooggebergte wss

Soler ook.

SQS goed gestart 2 mannetjes mee en 2 rond Evenepoel. UAE had niet veel zin om Yates te laten mee glippen maar kregen het gatje niet meer dicht. Wellens en Yates al wat werk moeten verzetten.

Sivakov ook al gelost zeker? Pogacar heeft dus enkel nog Yates voor het hooggebergte wss
Visma kan op een stevige counter lopen, maar biedt toch potentieel mogelijkheden om Pogi onder druk te zetten,
zou toch Jorgenson eens durven voorop sturen op een bepaald moment!

Toch pak riskanter als je niemand hebt voor drank, eten, pech.

Als Visma zijnde zou ik toch ook wat beginnen met andere ploegleiders spreken, Bora, QS voor coalitiekes :cool:

Laatst bewerkt:
Visma kan op een stevige counter lopen, maar biedt toch potentieel mogelijkheden om Pogi onder druk te zetten,
zou toch Jorgenson eens durven voorop sturen op een bepaald moment!

Toch pak riskanter als je niemand hebt voor drank, eten, pech.

Als Visma zijnde zou ik toch ook wat beginnen met andere ploegleiders spreken, Bora, QS voor coalitiekes :cool:
Ze moeten wel iets doen natuurlijk. Vingegaard zal wel zijn benen voelen en aangeven of er iets mogelijk is.

José ouwe vent jong, stop met zagen over die pronostiek en zeg gewoon een naam.

Was vorig jaar ook altijd zo aan het memmen daarover.

Doet me denken aan begin deze eeuw (weet niet exact welk jaar meer). Toen verkondigde Laurent Jalabert ook dat hij niet geloofde in Armstrong dat jaar, omdat die volgens hem er ook wat flauw en niet top uitzag. Hij zette zijn geld op Ullrich.

Eerste bergetappe. Armstrong wint met met 2 minuten voorsprong. Pats. Tour gedaan :rofl:

Toch even afwachten wat Pogacar betreft. We zoeken er ongetwijfeld allemaal te graag iets achter om te hopen op wat spanning.

Waarom rijdt Remco altijd zo vooraan als ze gewoon aan het vlammen zijn en niet in de 2de lijn zoals pogi? Als de moment dan daar is in de bergen zit hij in de 2de lijn en pogi vanvoor..

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan