Tour de France 2025

Waarom rijdt Remco altijd zo vooraan als ze gewoon aan het vlammen zijn en niet in de 2de lijn zoals pogi? Als de moment dan daar is in de bergen zit hij in de 2de lijn en pogi van voor..
Het is continue op en af en Remco zal zich daar meer comfortabeler voelen dan meer in het pak

Ik vraag mij altijd af hoe mensen daarnaar kunnen kijken. Af en toe sluipt hij weer eens mijn YouTube feed binnen en soms klik ik dan eens, maar langer dan 2 minuten is dat niet uit te houden. Hoe worden andere mensen niet knettergek van die intonatie die voor bijna elke zin hetzelfde is en waarbij het laatste woord van een zin altijd voor onverklaarbare redenen een paar toonhoogtes hoger moet uitgesproken worden en waar hij zowat op die laatste letter moet blijven hangen? :unsure:
Exact dit dus.

Eekhoorn man die het langst bij Evenepoel bleef wist niet dat hij zo sterk bergop was.

Van Wilder wel matige dag gelost vooraan en nu ook weg.

Vreemde move een beetje van Visma nu met Benoot en Kuss. Nog eens een sateliet renner voorop sturen omdat de eerste te ver weg is en voro de rit gaat?

Soler is toch echt niet van dat niveau normaal

Ja er niet naast naast. Eerder die verwacht ik gewoon op post in het gebergte elke rit samen met Yates. Had eerder nu Soler er nog bij verwacht ipv Narvaez. Yates werd 6e vorig jaar en zelfs 3e het jaar ervoor weinig renners natuurlijk van dat niveau.

Roglic begint er toch door te komen volgt alles vlotjes samen met Lipowitz.

Exact dit dus.

Eerder het feit dat die kerel wat teveel in zichzelf is gaan geloven als "hét koersorakel" tbh. Heb men bedenkingen over zijn bijdragen aan Jumbo qua video analyses, ook al omdat die kerel nooit in een peloton gereden heeft.

Wielrennen is geen voetbal waar je looplijnen/positiespel/ruimtezicht onder druk kan analyseren, buiten de meer obvious dingen als positioning.

Leuk dat Visma op verschillende fronten probeert :cool: Verwacht wel nog een bommetje van de favorieten op die "loper" van een slotklim.

Terug
Bovenaan