Hij is daar altijd vrij duidelijk over geweest dat hij daar hoegenaamd geen spijt van had en het opnieuw zou doen.
Maar los van heel het dopingverhaal blijft het wel zo dat er nog veel meer nodig was dan enkel maar een product of een kuur die iedereen gebruikte. En daarin was hij ook wel gewoon zeer goed, de man snapte wel hoe je als ploeg een GT wint en hoe je het een ploeg managed.
Ik zie niet veel verschil met een maffiabaas.
Een crimineel hoort niet thuis op een praatprogramma.
In de vergeetbak, daar horen die.
Veel liever een of andere kluns, die niets van de koers kent, tussen een of twee personen, die er wel of een beetje van afweten.
VLV is al jaren een feelgoodprogramma. Met Bruyneel erbij zou ik me niet zo goed voelen

.
Het zou helemaal anders zijn, mochten ze een kruisverhoor op hem afvoeren en onder tafel praten. Daar geniet ik wel van bij zulke figuren.
Ongepaste vragen weer van onze Karl.
Eens informeren naar zijn eigen privé leven?
Wat zei hij?
Ik weet het niet, hoor, met Pogacar...
Al die reacties op ocharme Jorgenson, met Narvaez en Yates, die eigenlijk dat gat op tien seconden kunnen laten liggen en Pogacar in een zetel zit tot aan de streep.
Hautacam en vooral, die klimtijdrit. Ik zie Vingegaard daar toeslaan.
In feite, zou het geen idee zijn om Jorgenson die gele trui te laten pakken met een half minuutje, zodat Visma de dag erna moet werken en Pogacar telkens op het einde van iedereen wegknalt en boni's pakt op Vingegaard?
Als Vingegaard dan de Tour wil winnen, moet hij al Jorgenson aanvallen en kan Tadej in het wiel zitten van Jonas in het peloton.
Next-level-tactics.