Tour de France 2025

Ik denk dat het wel een gevaarlijk klimmetje is om misschien tijd te verliezen.
Als het pelotonnetje nog vrij groot zou zijn en je zit niet vanvoor kan je wel achterop verzeilen want het zal wel ergens scheuren vermoed ik.

Het gaat in ieder geval voor zenuwachtigheid zorgen, dat wel. Er zal zeker geknokt worden om in een goede positie te zitten, met risico op valpartijen. Het zou dus goed kunnen dat UAE en/of Visma er een hoog tempo op nahouden om alles meer op een lint te zetten. Maar om hun kopmannen nu echt te laten aanvallen, dat zie ik niet gebeuren.

canalets.png
Screenshot 2025-07-16 at 10.56.19.png

Ik gok op een ontsnapping met WVA en op die laatste klim zal er sowieso actie zijn bij de vluchters en het peloton.

Laatst bewerkt:
Ofwel zit WVA in de vlucht ofwel rijdt Visma hard om de sprinters eraf te krijgen zodat WVA kan sprinten voor de overwinning

Ik hoop dat het de goede gok is, maar ik heb het gevoel dat het vandaag uiteindelijk nog wel samenkomt in de finale. Die krachten zal hij dan tekort komen in de finale.

Tenzij er toch ineens nog een groep van 15 man vertrekt, maar ik betwijfel het.

Ik hoop dat het de goede gok is, maar ik heb het gevoel dat het vandaag uiteindelijk nog wel samenkomt in de finale. Die krachten zal hij dan tekort komen in de finale.

Tenzij er toch ineens nog een groep van 15 man vertrekt, maar ik betwijfel het.
Als de huidige groepjes samenkomen is het toch 12 man en iemand van Alpecin dus al een ploeg minder in de achtervolging.

Veel ruimte krijgen ze allemaal niet. Ondertussen blijft Wout maar proberen.

Er zijn toch veel ploegen die hier belangen hebben, want voor sommige ploegen zal het moeilijk worden om de rest van de week nog iets te rapen.

Terug
Bovenaan