Tour de France 2025

Was dat weer een klimaat/Gaza activist?
Gaza
1752680574789.png

Wat een dwaze move eigenlijk... Je rijdt Pogacar net voorbij en dan ga je 'm vervolgens afsnijden. Tsja, als we echt van kwade wil zouden zijn zouden we inderdaad nog geloven dat het volledig bewust is.

Ik mag hopen dat er op z'n minst een gele kaart volgt.

Ik zie dit eerder als een koersincident maar goed.
Wat een dwaze tacktiek weer bij UAE:
Narvaez zit aan te vallen ? Als die daar gewoon hard op kop rijdt met pogi in het wiel om de rest het aanvallen uit hun hoofd te halen dan rijden ze gewoon zo naar de finish.
Dan valt pogi laat hij hem uitzakken om dan later weer doodleuk mee te sprinten? :rofl:
Dat is echt een zootje ongeregeld, als Wellens daar niet vanvoor zit zijn die gewoon clueless wat te doen. Movistar 2.0

Lol @ MVDP die niet doorhad dat er nog 2 man voorop zaten.
Niet goed opgelet en ingelicht :P

Het wachten op Pogacar kan je op 2 manieren bekijken. Het hoort bij de koers vallen, maar goed je wilt nu ook niet zo onsportief zijn door vol te gaan rijden om hem tijd aan te smeren.

Wat een dwaze move eigenlijk... Je rijdt Pogacar net voorbij en dan ga je 'm vervolgens afsnijden. Tsja, als we echt van kwade wil zouden zijn zouden we inderdaad nog geloven dat het volledig bewust is.

Ik mag hopen dat er op z'n minst een gele kaart volgt.
Als ik die luchtweergave zie, is dit gewoon een race incident voor mij.
Het is niet dat hij Pogacar echt afkapt ofzo. Hij komt gewoon mee naar rechts met Lipowitz en schat een beetje verkeerd in dat hij Pogacar al voorbij is.

Je kan er licht geel voor geven I guess.

Lol @ MVDP die niet doorhad dat er nog 2 man voorop zaten.

Niet goed opgelet en ingelicht :p
En niet goed geteld ook... moest er nu iemand alleen weg geweest zijn dan zou ik het snappen dat je mistelt tot 5 met Simmons die daar plots ook voor rijdt maar hij wist toch dat er 5 vooruit waren, als je er maar 4 opraapt weet je zelfs als je u mistelt op Simmons dat er toch nóg eentje weg moet zijn.

Interview met Jorgenson na finish.
De afgesnoepte zege door Pogacar zit hem nog steeds hoog.

Ik verwacht door de val van hem, morgen oorlog door Visma en een Pogacar, die mss 1 mannetje bij hem heeft.
Sivakov was ziekjes. Hopelijk niet overgedragen naar de rest...

Beetje bizarre foto in l’équipe, is toch links gevallen en lijkt precies dikke knie te hebben rechts 🤔

Bon als Tadej vandaag geen weerslag ondervindt van gisteren, dan krijgt iedereen seffes een pak slaag lijkt me,
desalniettemin bergrit vandaag kijk er naar uit 😍

Terug
Bovenaan