belvedere86
Well-known member
Bruyneel heeft ook nog gekoerst ...
Ik vraag mij gewoon af of ze ook zouden wachten op Onley of Vauquelin.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is natuurlijk wel de WK die viel, niet te vergelijken met die 2 die jij noemtBruyneel heeft ook nog gekoerst ...
Ah dat heb ik dan toch goed gehoord - crazyVdp zei dat ie niet wist dat er nog 2 renners op kop reden. Renaat en José zijn weer aan het dutsen
wrs niet, laten we eerlijk zijnIk vraag mij gewoon af of ze ook zouden wachten op Onley of Vauquelin.

Natuurlijk niet, en terecht. Maar wel voor evenepoel en vingegaard.Bruyneel heeft ook nog gekoerst ...

Hier is het duidelijk, dit moet inderdaad een gele kaart zijnVolgens zotte balkan orakel "mou" was onderstaande een georchestreerde actie van Uno-X,
die tin_foil_hat gewijs onder 1 hoedje spelen met Visma, om Pogi letterlijk uit koers te knallen.
Alle gekheid op nen stok, beetje kamikaze move wel van Johannessen![]()
![]()
Als ik die luchtweergave zie, is dit gewoon een race incident voor mij.Wat een dwaze move eigenlijk... Je rijdt Pogacar net voorbij en dan ga je 'm vervolgens afsnijden. Tsja, als we echt van kwade wil zouden zijn zouden we inderdaad nog geloven dat het volledig bewust is.
Ik mag hopen dat er op z'n minst een gele kaart volgt.
En niet goed geteld ook... moest er nu iemand alleen weg geweest zijn dan zou ik het snappen dat je mistelt tot 5 met Simmons die daar plots ook voor rijdt maar hij wist toch dat er 5 vooruit waren, als je er maar 4 opraapt weet je zelfs als je u mistelt op Simmons dat er toch nóg eentje weg moet zijn.Lol @ MVDP die niet doorhad dat er nog 2 man voorop zaten.
Niet goed opgelet en ingelicht![]()