Tour de France 2025

Vandaag zou Lidl een echte PCM teamattack kunnen doen :)

Milan voor de tussensprint
Skjelmose voor Kom en rit

ze hebben er in ieder geval de ploeg voor

Vandaag zou Lidl een echte PCM teamattack kunnen doen :)

Milan voor de tussensprint
Skjelmose voor Kom en rit

ze hebben er in ieder geval de ploeg voor
Heb je nog zoveel vertrouwen in Skjelmose?

Ik ben toch iets minder wild over de ploeg die Trek hier afgevaardigd heeft. Tenzij Skjelmose dan toch ineens zijn goede benen terugvindt, denk ik dat we ze niet veel gaan zien in de bergritten.

Heb je nog zoveel vertrouwen in Skjelmose?

Ik ben toch iets minder wild over de ploeg die Trek hier afgevaardigd heeft. Tenzij Skjelmose dan toch ineens zijn goede benen terugvindt, denk ik dat we ze niet veel gaan zien in de bergritten.

Skjelmose wilde normaal voor KOM en Ritten gaan, maar voor Lidl moest hij toch proberen zolang mogelijk in GC positie blijven (had ik ergens gelezen). Dat is niet gelukt en de afgelopen dagen bewust laten uitzakken lijkt me om in de aanval te mogen.

Ik zeg niet dat het Lidl gaat lukken, maar mocht ik Lidl zijn zou ik het toch proberen, alles draait in hun voordeel als ze in de vlucht raken met Milan en skjelmose en dan liefst nog zoveel mogelijk extra volk mee.

Bjarne Riis over Van Aert: "Knechten mogen op deze manier geen krachten verspillen"

Duidelijke taal. Al is de vraag of je een renner als Van Aert in het hokje van 'knecht' kan duwen? Iemand van zijn kaliber wil ook zélf prijzen pakken. "We zijn het erover eens dat Van Aert een bijzondere renner is", aldus Riis. "Maar dat heeft hij in deze Tour nog niet laten zien. Hij is niet zo sterk als een paar jaar geleden."

Het is niet voor het eerst dat er uit Deense hoek kritiek komt op de aanvalslust van Van Aert. Enkele dagen geleden zei Riis al dat Van Aert "koerst als een amateur". En net voor de Tourstart liet ook Trine Hansen, de vrouw van Jonas Vingegaard, in een interview optekenen dat onze landgenoot te veel voor eigen succes gaat.

----------------------

Het probleem is als je VA die vrijheid niet geeft dan rijdt hij de Tour volgens mij niet en zegt hij gewoon **** it! Het is toch al jaren duidelijk dat dit één van zijn voorwaarden is? (in zijn contract of via een mondeling akkoord).

De mening van Riis doet er eigenlijk niet toe, als de interne keuken toelaat dat Van Aert z'n kans gaat is er geen enkel probleem. Een goeie helper kan van goudwaarde zijn maar als puntje bij paaltje komt zijn het toch altijd de benen van Vingegaard die het moeten doen.

Toch een gemiste kans van Milan om niet bij die grote groep te zitten.

Volgens José is de samensmelting van Lotto en Intermarché een feit.
Een tijd geleden ging het er hier nog over. Dat was inderdaad één van opties die hier ook naar boven kwam.

Toch een gemiste kans van Milan om niet bij die grote groep te zitten.

Volgens José is de samensmelting van Lotto en Intermarché een feit.
Een tijd geleden ging het er hier nog over. Dat was inderdaad één van opties die hier ook naar boven kwam.

Wel samen 37 renners onder contract voor 2026.

Tiesj mee voor Visma, Wellens voor UAE.

Romeo & Castrillo voor Mobi, benieuwd hoever die gasten bergop geraken in een Tour.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan