Damn Remco, da gaat morgen tegen beter weten in eigenlijk nog proberen die derde plaats verdedigen zijn… ma is gewoon een vogel voor de kat dat lijkt me nu al duidelijk.
Tot zover de hoop dat gisteren een outlier/ slechte dag was, als je vandaag
pas 12de bent in de daguitslag op 10km dan ben je bergop gewoon niet goed genoeg punt, zo’n klimtijdrit liegt niet!
Dat is geen dreuntje, dat moet mentaal een oplawaai van jewelste zijn

!
Gaat zeer zeker niet gebeuren maar ik zou klassement volledig laten schieten en alsnog proberen een rit te winnen, als je er bergop door concurrenten met 99% zekerheid gaat uitgeknald worden, dan gaat dat klassement enkel maar demotiverend werken en we zitten nog niet eens in week 3
Benieuwd hoe ie rest van het seizoen gaat indelen, maar moet toch echt de vuelta er bijnemen in het najaar voor volume om 2026 progressie te kickstarten?
2026 wordt echt een cruciaal jaar lijkt me voor verdere GT ambities, de jongere concurrentie zit duidelijk niet stil en er komt opnieuw al een nog jongere lichting aan!!
Remco heeft bergop sinds zijn vuelta overwinning, deels door zijn blessures bitter weinig progressie gemaakt die conclusie moet je gewoon trekken punt, hoe die progressie wel te maken?
Een blessurevrije winter sure, maar denk dat volume ook key is, had altijd die tour van 2023 moeten rijden, vergooid jaar qua progress for sure