Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die rijdt de rest ook op minutenEen tour zonder Pogi zou toch een stuk spannender zijn. Vingegaard wellicht winnaar dan maar het zal toch niet met minuten zijn.
Lipowitz staan ook al 3 minuten achter VingegaardDie rijdt de rest ook op minuten
En in een tour zonder pogacar had die anders gekoerst en imo nog meer voorsprong gehad op de rest.Lipowitz staan ook al 3 minuten achter Vingegaard

Wellicht wel maar ergens denk ik dat Vingegaard nog te pakken is voor anderen .Die rijdt de rest ook op minuten
Hangt er vanaf wat de oorzaak is van zijn opgave. Is ie ziek, te weinig basis, schouder,… en afhankelijk daarvan kan je dan zien of een klassement een optie is in de Vuelta is.Jan Bakelants vindt dat Remco nu de vuelta moet rijden , maar als Pogi, Vingegaard en Roglic mss dat ook rijdt, wat zijn zijn kansen daar dan ?
Eddy is dan ook nooit meer dezelfde geweest na zijn zware valKan nog altijd iets voorhebben, kan altijd gebeuren. Wordt er 27 en zelfs de grootste aller tijden heeft de Tour "maar" (lol wtf zelfs dat.ik dat hier zo moet omschrijven) 5keer gewonnen. De Sloveense vriend zal een vloek tegen komen
Was die val op die piste niet vroeger in zijn carrière? Ik dacht dat hij na het incident met die fan de Tour niet meer gewonnen hadEddy is dan ook nooit meer dezelfde geweest na zijn zware val
Vingegaard heeft af en toe nog eens een mindere dag, dus dat zou de rest van het pak wat meer moed geven. Hij zou nog altijd winnen, maar de weg er naartoe zou wel wat spannender zijn denk ik, en 't is toch daarvoor dat we onze tv aanzetten.Wellicht wel maar ergens denk ik dat Vingegaard nog te pakken is voor anderen .
Vingegaard heeft af en toe nog eens een mindere dag, dus dat zou de rest van het pak wat meer moed geven. Hij zou nog altijd winnen, maar de weg er naartoe zou wel wat spannender zijn denk ik, en 't is toch daarvoor dat we onze tv aanzetten.
Klopt maar die val heeft hem ook parten gespeeldWas die val op die piste niet vroeger in zijn carrière? Ik dacht dat hij na het incident met die fan de Tour niet meer gewonnen had
Zijn printsnelheid was daardoor afgebot zekerKlopt maar die val heeft hem ook parten gespeeld
Wat is eigenlijk aan de hand met het Spaanse wielrennen. Lijkt in stevig verval de laatste jaren.
Buiten Ayuso lijkt het allemaal heel magertjes.