Tour de France 2025

die persoon moet gewoon niet op de weg staan en als die toch op de weg staat, kijken wat er gebeurt ipv op de gsm. Ik heb daar weinig compassie mee. Ik hoop wel dat het slachtoffer geen zware kwetsuren heeft opgelopen
Klopt wel maar die mens staat er wel al natuurlijk. Het is niet dat hij echt voor de massa uit staat of plots een stap naar voor zet of erger nog begint mee te lopen.

Vanuit de hoek van het filmpje denk ik "die moet je toch gezien hebben?" en dan is dit uiteraard een fout. Maar aan de andere kant: zie maar eens alles rond u vanuit die auto, ge moet ogdn op u gat hebben denk ik.

Die persoon stond quasi tegen de middellijn. Als je in die volgwagen dan even de aandacht hebt op de renners linksvoor kan je die nooit op tijd zien

Dit is een jammerlijk ongeluk waar iedereen een beetje schuld treft, zowel de supporter als de volgwagen als de organisatie die de chaos op de baan toe staan.

Vindt het wel vreemd dat de UCI een boete geeft, dit moet toch gewoon voor de autoriteiten zijn?

Het is gewoon storend en marginaal die supporters op de weg. Dat naar voor leunen en wat staan zwaaien met een doek en op het laatste wegtrekken is gewoon ronduit losergedrag. Elk jaar vallen er renners door deze idioten. De trend om daders te bepamperen zet zich nu ook door in het wielrennen blijkbaar. Die mensen moeten gewoon niet op het asfalt staan. Wat is er mis met gewoon bescheiden naar de koers kijken, zonder daar in marginale pakken of speedo's te staan?

Het is gewoon storend en marginaal die supporters op de weg. Dat naar voor leunen en wat staan zwaaien met een doek en op het laatste wegtrekken is gewoon ronduit losergedrag. Elk jaar vallen er renners door deze idioten. De trend om daders te bepamperen zet zich nu ook door in het wielrennen blijkbaar. Die mensen moeten gewoon niet op het asfalt staan. Wat is er mis met gewoon bescheiden naar de koers kijken, zonder daar in marginale pakken of speedo's te staan?
Is nochtans een logische reactie. Ik ben op 2 plaatsen naar de RvV gaan zien... een half uur van te voren staat iedereen mooi aan de kant en dan zijn ze er bijna en steekt er ene zijne kop naar voor om wa meer te zien, de volgende zet nen halve stap, die daarachter zet ne volledige stap en voor ge het weet staan ze half de baan.

Maar het feit dat die mens daar in één of andere onnozele outfit interessant denkt te doen wekt niet echt veel sympathie op allesinds :)

Grote probleem is ook die sociale media hè. Iedereen wil de mooiste shots maken. En bij het filmen of maken van foto’s heb je nu eenmaal geen oog voor wat er allemaal achter de camera gebeurt.

Staat natuurlijk wel los van die complete randdebielen die op die bergen staan. Daar heb ik 0 begrip voor. En daar speelt den alcool wss vaak ook een rol bij sommigen.

Wat mij ook al vaak is opgevallen, is dat mensen daar uren staan te wachten, en eens een coureurs of wagens afkomen, ze opeens toch aan de andere kant aan de weg moeten gaan staan.

Na Evenepoel toch wel een serieus gat in het Belgisch klassement. Xandro Meurisse 1e Belg op 1u16. 🙂 Mss kan Van Wilder nog wat opschuiven in de Alpen.

Radio of niet is een groep van 30 met de gele trui en zonder de paddenstoelen helm van Vingegaard dat moeten VA en Campenaerts gewoon zien.

Wat is er mis met Milan die was mee vooraan, zakt terug tot het peloton en zit daar nu ook te harken. Fiets probleempje?

lol het moment dat Vingegaard bijna komt aansluiten gaat Jorgenson versnellen. Zit de ploegleding van UAE vandaag in de wagen bij Visma of zo?

Terug
Bovenaan