Wat een week voor het Schotse voetbal, Celtic niet kunnen scoren en dan eruit met penalty's tegen een club uit the middle of nowhere, en Rangers 9-1 aan hun broek tegen Club 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vorig jaar toch ook al? Toen stonden we dacht ik nog iets hoger in pot 2, nu als allerlaagste in pot 2.Club Brugge in pot 2 voor loting. Is dit nu de eerste keer dat er een Belgische club in pot 2 zit?
We staan exact 20e momenteel op de Europese ranking (laatste 5 jaar), toch niet slecht voor een club uit België. Enkel Feijenoord en Benfica staan nog boven ons als andere clubs uit de "kleinere" competities.Vorig jaar toch ook al? Toen stonden we dacht ik nog iets hoger in pot 2, nu als allerlaagste in pot 2.
En volgend seizoen valt er een "minder" seizoen weg (21/22) waarin we "slechts" 7.000 punten haalden. Dus als we dit seizoen opnieuw een mooie CL-campagne neerzetten, zouden we volgend seizoen wel eens een nieuwe record-hoogte in de UEFA ranking kunnen hebben.We staan exact 20e momenteel op de Europese ranking (laatste 5 jaar), toch niet slecht voor een club uit België. Enkel Feijenoord en Benfica staan nog boven ons als andere clubs uit de "kleinere" competities.
Kameraad van mij is Rangers fan dus ik had wel goede hoop op een Belgische kwalificatie maar zo zwak had ik ze nu ook wel niet verwachtRangers is inderdaad zeer zwak dit jaar.
Al blijft het nog altijd Rangers natuurlijk.
alle credits voor Club wel natuurlijk om het op zo'n knappe wijze af te maken.Zonder ploegen in de conference League dit jaar, denk ik eerder dat we weer een minder seizoen krijgen in punten. Daar liggen telkens vele punten te wachten voor ons niveauEn volgend seizoen valt er een "minder" seizoen weg (21/22) waarin we "slechts" 7.000 punten haalden. Dus als we dit seizoen opnieuw een mooie CL-campagne neerzetten, zouden we volgend seizoen wel eens een nieuwe record-hoogte in de UEFA ranking kunnen hebben.
Ik had het over de UEFA ranking van Club Brugge zelf.Zonder ploegen in de conference League dit jaar, denk ik eerder dat we weer een minder seizoen krijgen in punten
ja absoluut, maar dit ging over de clubranking van Club Brugge zelfZonder ploegen in de conference League dit jaar, denk ik eerder dat we weer een minder seizoen krijgen in punten. Daar liggen telkens vele punten te wachten voor ons niveau
(ben eens benieuwd watverschil in € tussen Union en Club voor die ranking)Ja ben mee. Stilaan gaat daar wel de top bereikt zijn denk ik. Of je moet al beter doen dan vorig jaar. Veel zal afhangen van de loting.ja absoluut, maar dit ging over de clubranking van Club Brugge zelf(ben eens benieuwd watverschil in € tussen Union en Club voor die ranking)
Toen die speler van Rangers eigenlijk geblesseerd uitviel, maar ze geen wissels meer hadden, zag je Hayen teken doen naar Vanaken om het kalm aan te doen vanaf dan. Of dat nu was om conditie te sparen of uit een soort van respect voor de tegenstander weet je natuurlijk niet, maar dat laatste zou me zelfs niet verwonderen als je dan zag hoe de trainers op het eind onderling bezig waren.Gisteren enkel via BBC/Sporza tekst kunnen volgen, net de samenvatting gezien, het had gewoon nog veel meer dan 6-0 kunnen zijn, waanzin.
Nice touch van de Brugse "DJ" om tijdens de rust YNWA te spelen, in Schotland toch echt wel Celtic hun ding.