UEFA Champions League 2025-2026

Het kan de mens maar deugd doen. Eerste basisplaats en beslissend zijn in een belangrijke wedstrijd.

Het zou lang niet de eerste speler zijn die vroeger gefaald is, zogezegd "de kwaliteiten mist" en dan ergens anders met het nodige vertrouwen en goed gevoel plots een stap vooruit zet. Tijd zal het uitwijzen.

De wissel aan de rust van Sabbe voor Meijer was alleszins wel bepalend, pluim voor de coach.
Uiteraard. Ik kan hem alleen maar oordelen op zijn periode bij Ajax (en op statistieken bij zijn uitleenbeurt naar Wolves). En eerlijk is eerlijk, hij kwam in een moeilijke periode bij Ajax. Dat wilt niet zeggen dat het bij Brugge niks kan worden. Ik gun het hem ook van harte, want hij heeft altijd zijn ding gedaan en kan eigenlijk niks slechts over hem zeggen.

Ik vind het gewoon grappig dat sommigen wel heel snel overtuigd zijn op basis van 1 match, maar goed, maakt verder niet uit he. Ik hoop voor hem dat hij meer laat zien dan bij ons. Hopelijk houden we dan ook een mooi bedrag aan de doorverkoop over (dacht dat er iets van geregeld was) en bij Ajax ging het gewoon nooit werken met hem.

Uiteraard. Ik kan hem alleen maar oordelen op zijn periode bij Ajax (en op statistieken bij zijn uitleenbeurt naar Wolves). En eerlijk is eerlijk, hij kwam in een moeilijke periode bij Ajax. Dat wilt niet zeggen dat het bij Brugge niks kan worden. Ik gun het hem ook van harte, want hij heeft altijd zijn ding gedaan en kan eigenlijk niks slechts over hem zeggen.

Ik vind het gewoon grappig dat sommigen wel heel snel overtuigd zijn op basis van 1 match, maar goed, maakt verder niet uit he. Ik hoop voor hem dat hij meer laat zien dan bij ons. Hopelijk houden we dan ook een mooi bedrag aan de doorverkoop over (dacht dat er iets van geregeld was) en bij Ajax ging het gewoon nooit werken met hem.
Ik vind het vooral grappig dat we werden uitgelachen voor deze transfer terwijl die jongen nu op 1 match al meer heeft getoond dat Boyata of Yaremchuk tijdens hun hele Club-periode:

Forbs is zo fucking slecht, dat is echt niet met een pen te beschrijven in voetbaltermen. Zou dienst kunnen doen bij een atletiekvereniging, maar niet meer dan dat. Elke miljoen die je terugkrijgt, is winst.

Telegraaf-journalist Valentijn Driessen uitte snoeiharde kritiek op het besluit om Forbs te kopen. Hij zei bij de podcast Kick-off dat Club Brugge veel geld had uitgegeven aan een speler die hij na één wedstrijd al als ongeschikt beoordeelde.

“Hebben ze bij Club Brugge een atletiekteam? Rennen kan hij wel”

“Dat is een knappe onderhandeling. Je zou denken aan een Belgen mop.”

“En de huursom van afgelopen jaar erbij 🤣 Club Brugge is helemaal gek geworden. Top deal.”

“Wat een achterlijke ezels. Fijn voor Ajax wel. Zie liever Ajax goed als Club Brugge maar hoe kun je nou zo een blind paard halen😂😂😂😂

“9 mil voor een blind paard. Prima deal”

Ik vind het vooral grappig dat we werden uitgelachen voor deze transfer terwijl die jongen nu op 1 match al meer heeft getoond dat Boyata of Yaremchuk tijdens hun hele Club-periode:
Dit zijn berichten van X, voetbalzone of Instagram zeker? En Valentijn Driessen, serieus? Komaan Spooky, als je daar al de nood hebt om je gram bij te gaan halen... .

En los van al die dwaze berichten, is 1 match nog altijd niet genoeg om het tegendeel te bewijzen.

Dit zijn berichten van X, voetbalzone of Instagram zeker? En Valentijn Driessen, serieus? Komaan Spooky, als je daar al de nood hebt om je gram bij te gaan halen... .

En los van al die dwaze berichten, is 1 match nog altijd niet genoeg om het tegendeel te bewijzen.
Ja weet ik wel, maar ik mag het toch grappig vinden nee?

Is absoluut niet gram halen of zo hé: ik heb die transfer niet bedacht dus voel me niet verantwoordelijk, maar heb zelden zo'n hoongelach gezien bij de "vroegere supporters" als bij deze transfer, dus dan is het wel grappig dat net hij matchwinnaar is in een zeer belangrijke match voor ons.

Valentijn Driessen is echt een moderne journalist. Regelmatig zulke domme meningen dat je je afvraagt of hij echt zo dom is of dat hij gewoon het spelletje van de clicks speelt.

Laatst bewerkt:
Ja weet ik wel, maar ik mag het toch grappig vinden nee?

Is absoluut niet gram halen of zo hé: ik heb die transfer niet bedacht dus voel me niet verantwoordelijk, maar heb zelden zo'n hoongelach gezien bij de "vroegere supporters" als bij deze transfer, dus dan is het wel grappig dat net hij matchwinnaar is in een zeer belangrijke match voor ons.
Ik weet niet goed waarom dat zo is, maar als ik 20 zaken denk die slaan op "iemand uitlachen of kritiek hebben op iemand" en ik post er 10 publiekelijk en ik houd er 10 voor mijzelf (privé).

Van die zaken die ik privé houd, zijn er 8 op 10 correct en 2 fout.
Van die zaken die ik publiekelijk post zijn er 8 fout en 2 correct. :tongue:

Als Mister Nobody --> Niemand maalt er om maar als je journalist bent zou je toch beter moeten weten.

Valentijn Driessen is echt een moderne journalist. Regelmatig zulke domme meningen dat je je afvraagt of hij echt zo som is of dat hij gewoon het spelletje van de kliks speelt.
Idd. Vreselijke kerel is het. In Nederland lachen ze ook goed met zijn mening, omdat meestal het tegengestelde gebeurt. Zitten ook met een serieuze agenda, net zoals een Johan Derksen of een Verweij. Allemaal hetzelfde kliekje met even domme meningen.

Bij Driessen moet ik steeds denken aan zijn oorlogje met Van Gaal. Zelden een journalist zo in zijn hemd zien gezet worden als die knuppel door Louis 😅

Ook niet mis:

Carlos Forbs heeft zijn transfersom voor Club Brugge al bijna terugverdiend. Zijn rush en gelijkmaker tegen Salzburg levert blauw-zwart 4,29 miljoen euro op, het bedrag dat élke ploeg tijdens de play-offs van de Champions League al zeker uitbetaald krijgt.

Gisteren zagen we opnieuw het Club dat we de laatste jaren hebben gezien. Veel druk en diepgang, inzet, veel gevaar via de flanken met 2 sterke flankaanvallers en 2 sterke backs (vooral dan de 2de helft met Sabbe en Seys).

Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, ik was toch vrij kritisch over hoe ze er vandaag voor stonden.

Er zit best wel muziek in, als Forbs bevestigt lijkt me een extra flankaanvaller enkel nodig als hij jong en niet te duur is, als doublure, want we hebben ook nog Skoras die als doublure geldt. 10 miljoen uitgeven voor Edozie zou dus idd gewoon compleet onnodig zijn.

Reis valt idd voorlopig wat tegen, het lijkt allemaal te snel te gaan voor hem, Stankovic lijkt me meer te gaan brengen maar die is toch echt nog jong. Maar als Onyedika blijft lijkt het middenveld mij wel ok.

grootste zorgenkind is uiteraard de centrale verdediging, Spileers is imo echt niet goed genoeg en ook Romero overtuigde mij nog niet, er moet dus echt dringend een sterke CV bij.

Een diepe spits vind ik ook niet echt nodig, ik zou toch echt voluit voor Vermant en Tresoldi gaan met Nilsson als 3de keus of om met 2 spitsen te spelen wanneer dat nodig is.

Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, ik was toch vrij kritisch over hoe ze er vandaag voor stonden.
honestly, ik eigenlijk wel: is de laatste jaren gewoon classic Club Brugge geworden om er met de pet naar te smijten in de competitie maar zodra die Champions League hymne te horen is dan presteren ze allemaal top -> ligt natuurlijk ook aan het type spelers die aangetrokken worden:
Jashari, Ordonez, Forbs, Stankovic, Reis -> die zien Club allemaal als een tussenstop onderweg naar een veel grotere club en de ENIGE manier om daar te geraken is door zich te tonen in de CL.

Dus wat doen ze: pieken in de CL, er met de klak naar smijten in competitie en dan in de play-offs terug pieken zodat ze minstens top 2 eindigen.

misschien beetje kort door de bocht, maar zit volgens mij wel grond van waarheid in.

Ik zou dat allemaal toch een beetje afwachten hoor.

Ja, de Forbs bij Ajax was een speler die zijn eerste stappen in het volwassen voetbal zette, en is nog jong, dus kan echt wel stappen zetten. En die snelheid is zeker een wapen, en technisch ook meer dan ok. En dat dan ook nog eens in een volledig gemismanagede kern.

Ik was nooit echt een Forbs hater, en hoopte echt dat hij bij de weinige geslaagde Mislintat transfers zou zitten. Hoop ook dat hij het goed zal doen bij Brugge. Maar die reacties van Ajax fans nu niet helemaal onbegrijpelijk. Heeft nu echt eens niets laten zien in dat ene seizoen. En bij de Wolves heeft die nu ook wel niet echt indruk gemaakt.

En nu ook gewoon nog veel te vroeg om conclusies te trekken over nieuwe spelers.Er waren Anderlecht fans die een jaar geleden enthousiast waren over Zanka he. ;)

Ik zou dat allemaal toch een beetje afwachten hoor.

Ja, de Forbs bij Ajax was een speler die zijn eerste stappen in het volwassen voetbal zette, en is nog jong, dus kan echt wel stappen zetten. En die snelheid is zeker een wapen, en technisch ook meer dan ok. En dat dan ook nog eens in een volledig gemismanagede kern.

Ik was nooit echt een Forbs hater, en hoopte echt dat hij bij de weinige geslaagde Mislintat transfers zou zitten. Hoop ook dat hij het goed zal doen bij Brugge. Maar die reacties van Ajax fans nu niet helemaal onbegrijpelijk. Heeft nu echt eens niets laten zien in dat ene seizoen. En bij de Wolves heeft die nu ook wel niet echt indruk gemaakt.

En nu ook gewoon nog veel te vroeg om conclusies te trekken over nieuwe spelers.Er waren Anderlecht fans die een jaar geleden enthousiast waren over Zanka he. ;)
Mee eens maar men doet ook gewoon erg domme uitspraken hé.

Bijvoorbeeld: Men claimt op social media dat ze zot waren om voor hem 9 miljoen te betalen aan Ajax want dat hij nog geen miljoen waard is.
Maar 1 scheet (1 goal) in het voetbal op een cruciaal moment levert al ASAP 'miljoenen' op. Mensen vergeten dat 1 miljoen in het voetbal echt 'niks' is. :tongue:

Mee eens maar men doet ook gewoon erg domme uitspraken hé.

Bijvoorbeeld: Men claimt op social media dat ze zot waren om voor hem 9 miljoen te betalen aan Ajax want dat hij nog geen miljoen waard is.
Maar 1 scheet (1 goal) in het voetbal op een cruciaal moment levert al ASAP 'miljoenen' op. Mensen vergeten dat 1 miljoen in het voetbal echt 'niks' is. :tongue:
Zo letterlijk moet je het ook niet nemen he Makila :unsure:

Er waren Anderlecht fans die vorig jaar enthousiast waren over Hatenboer ;)
Beetje hetzelfde punt. Geen idee waarom we die al moeten afschrijven?

Net zoals die hele Forbs hype nu gewoon vooral voorbarig is, ondanks een mooie prestatie in een belangrijke match.

Tja, op Twitter lees je uiteraard de gekste dingen die je vaak met een vrachtwagen vol zout moet nemen. ;)

Ajax fans daar vaak een bende hysterische wijven. :)

Terug
Bovenaan