Uiteraard. Ik kan hem alleen maar oordelen op zijn periode bij Ajax (en op statistieken bij zijn uitleenbeurt naar Wolves). En eerlijk is eerlijk, hij kwam in een moeilijke periode bij Ajax. Dat wilt niet zeggen dat het bij Brugge niks kan worden. Ik gun het hem ook van harte, want hij heeft altijd zijn ding gedaan en kan eigenlijk niks slechts over hem zeggen.Het kan de mens maar deugd doen. Eerste basisplaats en beslissend zijn in een belangrijke wedstrijd.
Het zou lang niet de eerste speler zijn die vroeger gefaald is, zogezegd "de kwaliteiten mist" en dan ergens anders met het nodige vertrouwen en goed gevoel plots een stap vooruit zet. Tijd zal het uitwijzen.
De wissel aan de rust van Sabbe voor Meijer was alleszins wel bepalend, pluim voor de coach.
Ik vind het gewoon grappig dat sommigen wel heel snel overtuigd zijn op basis van 1 match, maar goed, maakt verder niet uit he. Ik hoop voor hem dat hij meer laat zien dan bij ons. Hopelijk houden we dan ook een mooi bedrag aan de doorverkoop over (dacht dat er iets van geregeld was) en bij Ajax ging het gewoon nooit werken met hem.
Club Brugge is helemaal gek geworden. Top deal.”