Général Zantas
Well-known member
Nee jong, gewoon doorgaan, kapotmaken!
![]()
Le prophete.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee jong, gewoon doorgaan, kapotmaken!
![]()
Gewoon doorgaan, kapotmaken.
Zo bedoelde ik het niet, maar goed.het heeft nog lang geduurd voor de “x toch ook gewoon slecht” posts
De Messias heeft hier intussen alle goals gemist dankzij Paw Patrol en BatwheelsProfetische woorden van de messias.
.Om ambetant van te worden eigenlijk.Het verschil tussen Club in de CL en JPL is toch ongezien groot.
Maar neen joh, pure finesse binnen gepenseeld. Messiaans! Nee, Vanakiaans!Dat was toch echt een lucky shot, hij raakt de bal niet eens deftig.
Zet PSG > maar voor de jupkes League en het kloptJupkes league > ligue 1
Ik krijg wat "Club van enkele jaren geleden" vibes. Je voet naast en zelfs voor grotere clubs kunnen zetten met een karrevracht aan kansen maar uiteindelijk toch de boot ingaan. Hopelijk zijn mijn voelsprieten verkeerd...

Zet PSG > maar voor de jupkes League en het klopt

Die ploeg bestaat toch niet meer hoor. Enkel tegen de toppers krijg je nog slaag, maar van alles wat daar onder zit mag je je kans wagen tegenwoordig.Ik krijg wat "Club van enkele jaren geleden" vibes. Je voet naast en zelfs voor grotere clubs kunnen zetten met een karrevracht aan kansen maar uiteindelijk toch de boot ingaan. Hopelijk zijn mijn voelsprieten verkeerd...