Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).Mooi dat Trossard in de finale staat.

Hij was verrassend mild in zijn interview, nochtans kon hij wel klagen want Atletico kon zeker 1 penalty gekregen hebbenToch koekje van eigen deeg voor Atleti op dat vlak... Allicht Simeone weer vollenbak tegen de refs nu hij aan de andere kant staat.
En hoe mogen die 'opwarmers' zo dicht tegen de lijn staan en bijna deelnemen aan het spel?Hij was verrassend mild in zijn interview, nochtans kon hij wel klagen want Atletico kon zeker 1 penalty gekregen hebben
En koekje van eigen deeg of niet, het blijft beschamend hoe belachelijk het gedrag was in de laatste minuten van Arsenal (nu is het Arsenal, volgende week is het een andere ploeg)
njah, aan de andere kant, ik herinner me nog de openingsmatch in Qatar waar ze het gedaan hebben. Die 20 minuten extra tijd elke match was ik toch ook snel beu moet ik zeggen.. 't is een moeilijke (al was het idd wel idioot)En hoe mogen die 'opwarmers' zo dicht tegen de lijn staan en bijna deelnemen aan het spel?
Wanneer gaan ze eindelijk eens de stopklok invoeren?
Bal niet in het spel, dan ligt de klok stil.
Voorkomt toch al die show en theater?
Arbiter kan die mannen toch geel of rood geven? Zal rap gedaan zijn.En hoe mogen die 'opwarmers' zo dicht tegen de lijn staan en bijna deelnemen aan het spel?
Wanneer gaan ze eindelijk eens de stopklok invoeren?
Bal niet in het spel, dan ligt de klok stil.
Voorkomt toch al die show en theater?
Tjah, volgende keer zal het weer Atleti zijn als het in hun voordeel is, vandaar dat ik met die ploeg geen medelijden heb als het op tijdrekken aankomt.Hij was verrassend mild in zijn interview, nochtans kon hij wel klagen want Atletico kon zeker 1 penalty gekregen hebben
En koekje van eigen deeg of niet, het blijft beschamend hoe belachelijk het gedrag was in de laatste minuten van Arsenal (nu is het Arsenal, volgende week is het een andere ploeg)
Ik heb die fase met Gabriel en Simeone nog eens herbekeken gisteren en ik moet zeggen dat daar toch niet veel aan was hoor. Wat contact en vervolgens als ze voorbij Raya zijn dan trappen ze allebei gewoon naast de bal. Terechte call om daar geen penalty te fluiten.Hij was verrassend mild in zijn interview, nochtans kon hij wel klagen want Atletico kon zeker 1 penalty gekregen hebben
Mooi dat Trossard in de finale staat.
Ja Pubill en Gabriel wilden allebei die rebound en ze trappen eigenlijk gewoon tegen mekaar ipv tegen de bal. Niks aan voor mij, gewoon een duel. Dus dat fluiten om die penalty op Griezmann 2 seconden later niet te moeten geven is gewoon niet correct. Moest altijd penalty zijn.De fase vlak erna is dan weer een andere zaak, maar daar was blijkbaar al gefloten voor een eerdere fout van Atlético?