Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Vandaag booster gekregen na oproep van Qvax (ben 31 jaar). Ik merkte wel dat er in ons vaccinatiecentrum (GC Boom in Putte) beduidend minder capaciteit was (kleiner deel van de zaal en minder lijnen). Tussen Kerst en nieuw gaan ze ook dicht.

Net men uitnodiging gekregen maar de enige 2 datums die momenteel vrij zijn kan ik niet (3 en 4 januari).
Ik moet nu naar nog een ander (tijdelijk) centrum: Bobbejaanland.

Het is echt vreemd. In de steden zitten ze vaak al halverwege de twintigers. Bij de kleinere centra "op het platteland" zijn ze bij zestigers en vijftigers. Mijn geschatte prikdatum zou begin februari zijn.

Hier in Beringen (toch ook geen platteland meer) daarnet m'n uitnodiging gehad, ik mag op 20 januari gaan (geboortejaar 1987).

Had toch iets vroeger verwacht/gehoopt, en aangezien ik m'n uitnodiging heb, zal Qvax ook geen optie meer zijn.

Geboortejaar 82'

Donderdag 16/12 om 17.00 ingeschreven op Qvax. Donderdag 16/12 om 21.00 uitnodiging via Qvax.

Zondag 19 december booster ontvangen.

Bon, vlotter kon dat niet gaan :)

Geboortejaar 87. Net mail gehad dat ik een afspraak mocht maken vanaf 5/1 voor Noorderkempen. Eerste mogelijkheid was 10/1, dus dat maar gedaan. Er komt Moderna in (2x Moderna gehad, zonder bijwerkingen afgezien van een zere arm).

Nee, maar mijn booster gaat niet aanvaard worden omdat ie nog niet verwerkt is bij de staat en ik geen officieel bewijs heb van booster. Nog een optie ter plekke om toch te kunnen skien is een oostenrijkse booster nemen, dan telt het wel. Pure kafka dat europa.

Nee, maar mijn booster gaat niet aanvaard worden omdat ie nog niet verwerkt is bij de staat en ik geen officieel bewijs heb van booster. Nog een optie ter plekke om toch te kunnen skien is een oostenrijkse booster nemen, dan telt het wel. Pure kafka dat europa.
gevaarlijk, zo'n booster in de sneeuw
:unsure:

Sta nu ook 3 dagen op de Qvax lijst ingeschreven. Vandaag te horen gekregen dat ik op 28 januari (normaal gezien als we met heel die omicrom niet verder in lockdown gaan) onder het mes moet. Ben wel dubbel gevaccineerd maar blijkbaar moet je dan toch nog een negatieve pcr test voorzien. Iemand met booster hoeft niet getest worden. Hopelijk kan ik dus de eerste weken van januari nog gaan, anders is het ook weer extra geloop voor die pcr test.

Hier in België heb ik daar precies nog niks van gehoord. 17000 klachten is toch niet niks.

Korte menstruatieverandering na coronavaccin? Mogelijk natuurlijke reactie van je lichaam, maar nood aan meer onderzoek

Je hebt een afspraak op zaterdag 15/01/2022 om 10:02

Blijkbaar Moderna boosterprik terwijl mijn twee vorige Pfizer waren. Is dit normaal?

Dat kan. Volgens mij wordt er nu meer geboosterd met Moderna dan met Pfizer.
ik moest sowieso mijn afspraak verleggen omdat ze het tijdens een werkdag om 10u hadden gelegd en heb heel de week bekeken en het was precies enkel Moderna dat ze aanboden. Ik ken er niets van, dus kan enkel zeggen dat het raar aanvoelt dat ze 'mixen', maar niet dat het me gaat weerhouden om het te doen. Ze gaan wel weten of het mag of niet zekers.

ik moest sowieso mijn afspraak verleggen omdat ze het tijdens een werkdag om 10u hadden gelegd en heb heel de week bekeken en het was precies enkel Moderna dat ze aanboden. Ik ken er niets van, dus kan enkel zeggen dat het raar aanvoelt dat ze 'mixen', maar niet dat het me gaat weerhouden om het te doen. Ze gaan wel weten of het mag of niet zekers.
Kan zeker geen kwaad

Jij had dit weekend/maandag een booster opgescharreld in het Brusselse zeker?

Denk dat ze het daar niet rap genoeg doorgeven dan, van de 7 die in het Brugse gisteren hun booster kregen stonden alle 7 de certificaten vanmiddag klaar.

Terug
Bovenaan