Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik geen last vanHier in België heb ik daar precies nog niks van gehoord. 17000 klachten is toch niet niks.
![]()
Ruim 17.000 meldingen van menstruatiestoornissen na vaccinatie
Het gaat om uiteenlopende klachten, zoals een hevige of een verlate menstruatie, zegt bijwerkingencentrum Lareb.nos.nl
Het is echt vreemd. In de steden zitten ze vaak al halverwege de twintigers. Bij de kleinere centra "op het platteland" zijn ze bij zestigers en vijftigers. Mijn geschatte prikdatum zou begin februari zijn.
Ondertussen is het hier toch Moderna 1 - ugar 0In mijn rechterarm, om 10h12. Moderna.
U ambieert een lucratieve bijverdienste?Hoe erg is het om een booster bovenop een booster te krijgen?
gevaarlijk, zo'n booster in de sneeuwNee, maar mijn booster gaat niet aanvaard worden omdat ie nog niet verwerkt is bij de staat en ik geen officieel bewijs heb van booster. Nog een optie ter plekke om toch te kunnen skien is een oostenrijkse booster nemen, dan telt het wel. Pure kafka dat europa.

Korte menstruatieverandering na coronavaccin? Mogelijk natuurlijke reactie van je lichaam, maar nood aan meer onderzoekHier in België heb ik daar precies nog niks van gehoord. 17000 klachten is toch niet niks.
![]()
Ruim 17.000 meldingen van menstruatiestoornissen na vaccinatie
Het gaat om uiteenlopende klachten, zoals een hevige of een verlate menstruatie, zegt bijwerkingencentrum Lareb.nos.nl
Dat kan. Volgens mij wordt er nu meer geboosterd met Moderna dan met Pfizer.Je hebt een afspraak op zaterdag 15/01/2022 om 10:02
Blijkbaar Moderna boosterprik terwijl mijn twee vorige Pfizer waren. Is dit normaal?
ik moest sowieso mijn afspraak verleggen omdat ze het tijdens een werkdag om 10u hadden gelegd en heb heel de week bekeken en het was precies enkel Moderna dat ze aanboden. Ik ken er niets van, dus kan enkel zeggen dat het raar aanvoelt dat ze 'mixen', maar niet dat het me gaat weerhouden om het te doen. Ze gaan wel weten of het mag of niet zekers.Dat kan. Volgens mij wordt er nu meer geboosterd met Moderna dan met Pfizer.
Kan zeker geen kwaadik moest sowieso mijn afspraak verleggen omdat ze het tijdens een werkdag om 10u hadden gelegd en heb heel de week bekeken en het was precies enkel Moderna dat ze aanboden. Ik ken er niets van, dus kan enkel zeggen dat het raar aanvoelt dat ze 'mixen', maar niet dat het me gaat weerhouden om het te doen. Ze gaan wel weten of het mag of niet zekers.
Jij had dit weekend/maandag een booster opgescharreld in het Brusselse zeker?Nee, maar mijn booster gaat niet aanvaard worden omdat ie nog niet verwerkt is bij de staat en ik geen officieel bewijs heb van booster. Nog een optie ter plekke om toch te kunnen skien is een oostenrijkse booster nemen, dan telt het wel. Pure kafka dat europa.
Mijn lief had het ook voor. Geen last van de Pfizer prikken trouwens, behoorlijk brak van de Moderna.Blijkbaar Moderna boosterprik terwijl mijn twee vorige Pfizer waren. Is dit normaal?