Zelf geen problemen gehad met mijn menstruatie maar in mijn omgeving best wel veel. Behoorlijk veel.
Ken ook 2 meiden die na hun 2de vaccin zwanger zijn geraakt en beide is de zwangerschap geëindigd in een miskraam en toen ze in het ziekenhuis lagen zeiden verpleging (2 verschillende ziekenhuizen) dat ze het aantal miskramen ontzettend zagen stijgen.
Kan ook wel toeval zijn dat die 2 op hetzelfde moment een miskraam hebben gehad maar wat de verpleging dan zegt is wel zorgwekkend.
Het is moeilijk om zeker te zijn van een link natuurlijk, het is op vlak van stress ook geen gewone periode (geweest) uiteindelijk. Van een vriendin van mijn vrouw ook zo'n sterk verhaal gehoord vorige vrijdag, een kennis van haar had een vlek op haar been, naar de dermatoloog en het bleek herpes, wat die dermatoloog linkte aan het vaccin. De uitleg als je dat opzoekt is net dezelfde als hierboven, een vaccin laat je immuunsysteem werken waardoor je wat kans krijgt op andere infecties die al sluimeren. Herpes (koortsblaasjes) is daar kennelijk bij, veel mensen hebben dat virus in zich, wat ook tot uiting komt bij stress of vermoeidheid (immuunsysteem onderdrukt).Volgens het bijwerkingencentrum zet het vaccin het immuunsysteem aan het werk en kan het daardoor mogelijk invloed hebben op de hormoonspiegels en de op- en afbouw van het baarmoederslijmvlies. De verwachting is dat het een tijdelijk effect is.
Lareb wijst er daarnaast op dat menstruatiestoornissen ook zonder vaccinatie vaak voorkomen. Dit kan veroorzaakt worden door bijvoorbeeld een infectie, ziekte of stress.
Maar die vriendin maakte daarvan dan in haar hoofd dat er IN het vaccin herpes zat en dat is dan het nieuws dat zich verspreidt.

.